Additionally, paste this code immediately after the opening tag: WF Beginnersweekend 2024 3-5 mei - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

WF Beginnersweekend 2024 3-5 mei

martjeopdefiets schreef:
zo 21 apr, 2024 13:29
Mirjam1977 schreef:
za 20 apr, 2024 16:30
Grappig. Ik woon in Zevenaar. Ik hoop ook op beetje mooi weer. Nu is het drama... :cry:
Hey,miss kunnen we in contact komen met elkaar en er samen heen fietsen als je dat wil?of een stuk met de trein en daar fietsen

Wel grappig dat je zo dichtbij woont,groetjes martin,
Hoi Martin,
Ik ga met de auto vrijdag. Moet maandag nl gewoon weer werken. Jammer.Maar was anders zeker een optie geweest.. :D
Maar je kan ev wel meerijden op vrijdag.groetjes Mirjam
Mirjam1977 schreef:
ma 22 apr, 2024 07:45
martjeopdefiets schreef:
zo 21 apr, 2024 13:29
Mirjam1977 schreef:
za 20 apr, 2024 16:30
Grappig. Ik woon in Zevenaar. Ik hoop ook op beetje mooi weer. Nu is het drama... :cry:
Hey,miss kunnen we in contact komen met elkaar en er samen heen fietsen als je dat wil?of een stuk met de trein en daar fietsen

Wel grappig dat je zo dichtbij woont,groetjes martin,
Hoi Martin,
Ik ga met de auto vrijdag. Moet maandag nl gewoon weer werken. Jammer.Maar was anders zeker een optie geweest.. :D
Ja dat moet ook gebeuren,nou dan zie ik je vrijdagmiddag op de camping,tot volgende week:)
Mirjam1977 schreef:
ma 22 apr, 2024 08:03
Maar je kan ev wel meerijden op vrijdag.groetjes Mirjam
Dat is heel aardig van je,ik weet niet hoe groot jou autoi is😁maar ik fiets op een koga wordtraveller,als het past wil ik de optie wel open houden,anders fiets of pak ik de trein als het weer slecht is,we houden nog contact oke,gr martin☺️
Ik heb ook een koga worldtraveler :lol:
En en redelijk grote auto met fietsdrager. Heb wel in de planning om vrijdag daar in de omgeving een rondje te doen. Om te overleggen misschien prive bericht doen?
Groetjes Mirjam
Mirjam1977 schreef:
ma 22 apr, 2024 10:43
Ik heb ook een koga worldtraveler :lol:
En en redelijk grote auto met fietsdrager. Heb wel in de planning om vrijdag daar in de omgeving een rondje te doen. Om te overleggen misschien prive bericht doen?
Groetjes Mirjam
Als het goed is heb ik je een privé bericht gestuurd:)
Voor treinreizigers handig om te weten is dat er geen treinen rijden tussen Breda en Tilburg in dit weekend.

https://nieuws.ns.nl/werkzaamheden-aan- ... n-treinen/

Er rijden bussen maar dat zal met een beladen fiets niet handig zijn.

gr Jan
Vanuit het noorden kan je tot aan Boxtel komen en vanaf daar is het een half uurtje fietsen naar de camping. Mensen die uit het zuid-westen komen (Breda, Rotterdam), moeten eerst via Utrecht reizen om via Den Bosch bij Boxtel uit te komen.

Of je fietst gewoon van Breda naar de camping. Dat is maar 36 km dus 2 uurtjes fietsen met een kleine pauze erbij. Net zo lang als de treinreis.