Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 1702 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

34142 berichten
Onderweg naar die pas kwam ik dit gezichtspunt tegen. Op Google maps is dat gezichtspunt onderweg niet te zien doordat de bomen het zicht nu belemmeren. Vandaar dat ik de pasfoto heb genomen als zoekplaatje.
IMG_2321HDR_new.jpg
Frank schreef:
za 27 apr, 2024 19:16
Verder weg dit keer.
Vršič-pas

Gevonden op basis van: viewtopic.php?p=442036&hilit=Plaatje#p442036

Jeetje, forum is wel heeeeel traag.
Dat klopt Jan. De beurt naar jou.
Nieuwe opgave
KnipselAA.JPG
(forum snelheid is nu weer OK, maar goed, ik heb ook nu pas mijn eerste koffie gehad....)
Volgens mij een 'been there, done that' ervaring, maar ik heb helaas geen zoekplaatje paraat.
20170627_120314_DSC_7348_F5121.JPG
Ja dat plein herken ik, Lucca
https://maps.app.goo.gl/HVsWJkHFd837bKHk9
IMG_20240428_093121.jpg
Poppink schreef:
zo 28 apr, 2024 09:20
Volgens mij een 'been there, done that' ervaring, maar ik heb helaas geen zoekplaatje paraat.
Dan moet je ook geen hints geven.

De tovenaar heeft het goed. Met bonuspunt.
Ik vond die foto van Poppink geen echte hint, die van Jan herkende ik meteen.

Volgende, exacte locatie graag
screenshot.jpg
De tovenaar schreef:
zo 28 apr, 2024 09:33
Ja dat plein herken ik, Lucca
https://maps.app.goo.gl/HVsWJkHFd837bKHk9
IMG_20240428_093121.jpg
Tjemig, te laat.... wegens tafeldekken voor het ontbijt gemist. Ik heb ook met m'n fiets op die Anfiteatro van Lucca gestaan.
Mwah, dat visrestaurant is na zoveel googlen onvindbaar.
Vanmiddag met m'n vrouw naar een musicalvoorstelling in de schouwburg van Leeuwarden geweest, daarna door naar Wirdum, om het huis te zien, waar m'n moeder in de oorlogsjaren heeft gewoond.
Let op: er bestaan drie dorpen met de naam Wirdum.
Nu moe thuis.
inderdaad lastig plaatje met weinig aanknopingspunten. Koningsdag zo te zien, die vissen en groot & teken. daarmee niks kunnen vinden en ook nog geen idee welke omgeving ik zou moeten zoeken. Ook geen idee wat grote gebouw op achtergrond zou moeten zijn.
zullen we dan zeggen regio toch maar Gelderse Vallei, zou ook zomaar kunnen gezien de adem van het plaatje, en het gebouw een gemeentehuis?
Het blijkt toch lastiger dan ik had verwacht. Ik geef vooralsnog geen hints, komt vast wel iemand die wat verder kijkt dan de Gelderse Vallei lang is 😄
Heb allerlei gemeentehuizen afgezocht, maar niks. Een modern schoolgebouw of een kantoorcomplex? Verdraaid lastig met zo'n lelijk plein....
Ja Tovenaar, je gaf wel zeker een hint. Aangezien je ook vaker in buurt van Coevorden plaatjes hebt, daar in de buurt gezocht. En aangezien de Koning in Emmen was kwam ik bij Gemeentehuis Emmen wat het gebouw op achtergrond van jouw plaatje was. Nog even goed gezocht naar streetview en die ook gevonden:
https://www.google.com/maps/@52.7839823 ... &entry=ttu
Helemaal goed Willy, volgende is voor jou🤴
hier dan een volgende:
raadplaatje 77.jpg
Vermoed dat dit wegkapelletje niet in Limburg staat maar in België, gezien dit soort metselwerk.
Helaas Martin, er zijn meer streken waar men goed kan metselen. Is veel dichterbij dan je denkt.
Dus vanaf Twente naar het zuiden toe zoeken tot Luik ergens.... Heb me suf gezocht op internet met zwarte koffie erbij. Niks! Dat dwarse dak valt wel erg op.