Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gevraagd rohloff tandwiel afnemer - Forum Wereldfietser

Gevraagd rohloff tandwiel afnemer

Voor ombouw naar adapter gevraagd te koop of leen een rohlff tandwiel afnemer, liefst rond Amsterdam.
Nieuw kopen kan maar 40 euro nieuw voor eenmaal gebruiken is wat zonde..
Alvast dank.
beste Veloos, kun je laten zien welk type je wilt gebruiken? als jij die nieuw koopt en die ook op mijn rohloff-naaf past, wil ik die wel van je overnemen. ik betaal de ongeveer 4 euro voor DHL en driekwart van de nieuwprijs van de afnemer. lijkt je dit wat? groet, hoogframe
Is het dan niet verstandig om het gelijk om te bouwen naar het nieuwe systeem waarbij het met een klemveertje geborgd wordt?
Dan kan je het tandwiel voortaan zelf omdraaien of wisselen zonder moeilijk gereedschap.
Poppink schreef:
di 14 mei, 2024 11:51
Is het dan niet verstandig om het gelijk om te bouwen naar het nieuwe systeem waarbij het met een klemveertje geborgd wordt?
Dan kan je het tandwiel voortaan zelf omdraaien of wisselen zonder moeilijk gereedschap.
Dat is toch ook het plan? Moet alleen wel eerst het oude tandwiel eraf (en de carrier even aangedraaid)
Ik heb er ook nog een te koop
17156879243612915195708934392705.jpg
Mario