Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Geslaagde Wintertrektocht 2004 - Forum Wereldfietser

Geslaagde Wintertrektocht 2004

Beste wereldfietser,

Mijn tent hangt aan de lijn te drogen na een geslaagde wintertrektocht. Met 10 fietsers op pad. Goed weer op de vrijdagmiddag en avond compleet met poollicht. De zaterdag tot grote verrassing met diverse sneeuwbuien. Een echt winterlandschap. De zondag weer prachtig fietsweer. Binnenkort een verslag op web en magazine met meer info en foto's.

Gerard Poorthuis

Mmmmmmmmmmmmmm, toch een beetje spijtig dat ik niet meegeweest ben........ heeft het dan helemaal niet geregend????

Rena :wink:

renaw schreef:Mmmmmmmmmmmmmm, toch een beetje spijtig dat ik niet meegeweest ben........ heeft het dan helemaal niet geregend????

Rena :wink:
Rena,

.......weinig. Spijtig dat je er niet was. Misschien komt er binnenkort nog een weekend dat er sneeuw ligt en dat er op korte termijn is geregeld kan worden. Ik wil daar nog wel naar kijken. Als er sneeuw ligt op de Veluwe is er wel snel een route met slaapplek (kamperen) uit te zetten.

Gerard Poorthuis

Gerard,

ik houd me aanbevolen voor die tocht! :D
Zondag, toen de zon zo scheen, had ik ook spijt. Maar ondertussen wel de Fietsvakantiebeursbezetting kunnen regelen, dus met toch nog nuttig gemaakt 8)

Rena,

misschien kunnen we komend weekend in de buurt van Nieuwegein kamperen? Scheelt weer een lange reis... :lol:

Freek