Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Najaarstrektocht op 14 t/m 16 september - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Najaarstrektocht op 14 t/m 16 september

Harry,

We komen wel door je achtertuin!!!! Ook langs Gudy en John, maar die zijn dan naar Georgie om te gaan fietsen met niemand minder dan de enige, echte Frank van Rijn!!!.

@ Harry Jammer dat je niet meekan!

@ Yvette Ik twijfel nog even. Laat mijn deelname afhangen van de manier waarop Douwe en ik vrijdagavond ons -17 jaar samen- feestje gaan vieren en van het weer. Krijg ik wel al de routebeschrijving per mail, a.u.b.?

see ya!?

Blanche

bert sitters schreef:Harry,

We komen wel door je achtertuin!!!!
Doen jullie wel rustig, ik heb nachtdienst en slaap overdag.

Hee, :P
sinds gisteren is de buienkans in het najaarsweekend
aan het afnemen!!

@ Harry áls ik meega dan doe ik een geitje uit Marokko na als we door je achtertuin rijden, kan je lekker dromen over een volgende mooie fietsreis in Marokko, ja? :wink:

Blanche

Blanche,

als je zaterdagochtend van de campnig vertrekt (mijn achtertuin); doe je dan ook een geit na? Ik wil dat wel eens horen... :roll:

Groet,
Freek

beeeeee! Natuurliiiiiiiiiiiiik! hoezo :roll: ?
Maar ga jij niet mee dan?

Hoi Yvette,

Ik kom ook, fiets vrijdag al aan naar het amsterdamsebos.

Als er iemand zin heeft om mee te fietsen, altijd leuk. Vertrek vanuit Den Bosch.

Tot vrijdag Harm Jan
Fiets plezier weekend 14, 15 en 16 september

Vanaf vrijdag ben je welkom op de camping in het Amsterdamse bos, waar we gezellig met elkaar kunnen kletsen en een happie kunnen eten. Vanaf ca 17.00 uur ben je welkom en ik zal er zijn om jou jouw ideale kampeerplaatsen aan te wijzen..

Vrijdag
Bereikbaarheid Amsterdamse bos per fiets:
• Vanuit Amsterdam Centrum Oost, de Pijp en Rivierenbuurt:
• Volg het fietspad aan de westoever van de Amstel. Na de Riekermolen
bij restaurant het Klein Kalfje sla je rechtsaf. Hier fiets je op de
Kalfjeslaan (‘t Kleine Loopveld). Als maar rechtdoor en steek de
Amstelveense Weg over om in het Amsterdamse Bos te komen.

• Voor meer info over de camping en de routebeschrijving per auto kijk
op de site: www.campingamsterdamsebos.nl

Zaterdag
Amsterdam (cs) – Ursum langs kust (ca 75 km)

• Vertrek kampeerders Amsterdamsenbos 09.00 uur.
• Vertrek: Amsterdam centraal station 10.00 uur.
Verzamelplek: achter het station. Vertrek pondje 7 en 8 over de ij.

Route:
Amsterdam, uitdam, Monnickendam, volendam, edam, en scharwoude, Hoorn en als eindpunt Ursummerplas.

De camping bevindt zich in het recreatiegebied van West-Friesland. Hier kunnen we na een goeie dag fietsen lekker zwemmen (wel koud, maar even bikkelen)!! Dus vergeet je zwemkleding niet! www.recreatieschapwestfriesland.nl route beschrijving http://www.ffplassen.nl/index.php?optio ... &Itemid=33


Zondag
Ursum – Amsterdam land inwaarts (65 km)
• Vertrek 10.00 uur Ursumerplas

Route:
Ursum, Grootschermer, Graft, Middenbeemster, Spijkerboor, Oost-knollendam, Wormerveer, Saanse schans, Oostzaan landsmeer Amsterdam.


Meer in formatie ?
Bij vragen en aanmelding bel of mail Yvette Heijnen 06-49351456 dolfijn200@zonnet.nl.

He Yvette,

Ik kom ook naar het weekend.
Ik weet nog niet of ik vrijdag al kom,
dat ligt er een beetje aan hoe druk het is op
mijn werk. Maar ik kom wel.

Doei Gijs Willemsen

Dag beste fietsers,

Betreffende de tijdschrift "de wereldfietser" wil ik jullie het volgende vragen.

Met vriendelijk verzoek vraag ik jullie of één iemand de zomereditie (nummer 3) voor mij kan meenemen.

Kan iemand dit tijdens de aankomende fietstocht van 14 t/m 16 september het aan mij geven?

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.

Groeten,

Shant, jullie fietsvriend
Komend weekend zijn er werkzaamheden aan't spoor!

- Amsterdam Centraal-Amersfoort zaterdag 15 en zondag 16 september
- Schiphol-Amersfoort zaterdag 15 en zondag 16 september
- Almere Oostvaarders-Utrecht Centraal zaterdag 15 en zondag 16 september
- Rotterdam Centraal-Dordrecht zondag 16 september

Vanuit het öoste;
Amsterdam Centraal-Amersfoort
--------------------------------------------------------------------------------
Wanneer: zaterdag 15 en zondag 16 september
Oorzaak: werk aan overwegen en de bovenleiding
Gevolgen: er rijden minder treinen:
tussen Amsterdam Centraal en Weesp rijden de stop- en Sneltreinen
tussen Weesp en Naarden-Bussum rijden NS-bussen (gaan geen fietsen in mee!!)
tussen Naarden-Bussum en Amersfoort rijden de Sneltreinen
Alternatief: is met de NS-bus (maar niet voor de fiets)
reis tussen Amsterdam Centraal en Amersfoort via Utrecht Centraal. Tussen Utrecht C en Amersfoort rijden extra Intercity's
reis ook tussen Amsterdam C en Baarn via Utrecht Centraal
Extra reistijd: een half uur

Beste werelfietsers uit het mooie Oosten, hou rekening met een half uur extra reistijd!

Helaas kan ik waarschijnlijk pas zaterdagmorgen aanhaken bij het Centraal Station van Amsterdam. Waar is het verzamelpunt aldaar? Bij de fietsenstalling bij de westelijke uitgang, waar ook de taxi's staan? Nog voor de fietsenflat? We kunnen vandaar meteen onder het spoor door naar de veerpont over het IJ.

Beste Mensen,

Gezien de werkzaamheden aan het spoor zullen mensen mogelijk niet op tijd zijn. Bel even mocht je onverhoopt wat later zijn.

Inge
06 10668298
Hallo Allemaal,

Door de vertragingen die wellicht voor vele van ons zullen ontstaan lijkt het me verstandig om iedereen een kwartier uitloop te geven. Mocht je om 10.15 er nog niet kunnen zijn en niet gebeld hebben, ga ik er vanuit dat je niet komt.

Ook lijkt het me verstandig om mij te bellen ipv Inge. Ik ben tenslotte de contact persoon van dit weekend.

MIjn telefoonnummer is 0649351456

groeten Yvette




Imeere schreef:Beste Mensen,

Gezien de werkzaamheden aan het spoor zullen mensen mogelijk niet op tijd zijn. Bel even mocht je onverhoopt wat later zijn.

Inge
06 10668298
Beste mensen:

nogmaals voor de duidelijkheid de plaats van ontmoeting zaterdag:

ACHTER HET STATION AAN DE WESTELIJKE KANT.
BIJ DE FIETSENSTALLING!

DAAR ZULLEN JULLIE VANZELF ALLERLEI GEZELLIGE MENSEN ZIEN!

mocht je onzeker zijn over de plek, bel me dan gerust.

0649351456

groeten Yvette

bert sitters schreef:Helaas kan ik waarschijnlijk pas zaterdagmorgen aanhaken bij het Centraal Station van Amsterdam. Waar is het verzamelpunt aldaar? Bij de fietsenstalling bij de westelijke uitgang, waar ook de taxi's staan? Nog voor de fietsenflat? We kunnen vandaar meteen onder het spoor door naar de veerpont over het IJ.

hoi inge badankt en tot vanavand

Ik zie jullie vanavond in het Amsterdamse bos. Ik vertrek per fiets vanuit Utrecht rond 16.00 uur.

Richard
Volgens mij haal je Inge en mij door elkaar...

Maar ik heb nog het tijdschrift nr voor je gevonden! Ik heb hem mee.
Tot vanavond.

groeten Yvette

ps. voor iedereen die met de fiets komt vanavond. Het is handiger en korter om uit te stappen bij schiphol.

shant schreef:hoi inge badankt en tot vanavand
Hallo lieve mensen die ons weekend gezellig hebben gemaakt!

Ik vond het een erg gezellige, warme, sociale en mooi fiets weekend met z´n alle! Heel veel gelachen, gefietst, genoten van de zon, de verhalen, de wandeling, het tafel voetballen en vooral het gemengde gezelschap!

Bedankt voor het maken van een compleet relaxt weekend!

tot de volgende keer!

groeten Yvette

Hoi Yvette,

en jij natuurlijk bedankt voor de organisatie! Het weer werkte perfect mee dus het ging letterlijk als een zonnetje.

groeten,
Vincent