Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gevraagd: Lonely Planet Cycling Vietnam, Laos & Cambodia - Forum Wereldfietser

Gevraagd: Lonely Planet Cycling Vietnam, Laos & Cambodia

Wie o wie heeft dit boek te koop of te leen? Hij is niet meer verkrijgbaar in de boekhandel...
Alvast bedankt voor je reactie!

Beste ...

Ik zal de gids in Lhasa en omdat ik naar deze landen fietste dacht ik er wat aan te hebben. Jammer maar helaas. Het boek is erg gedateerd, de veranderingen gaan heel snel in deze landen. Bovendien werden in het boek alleen maar relatief korte stukjes beschreven. Ik had zelf er kortom niets aan. Ik weet natuurlijk niet waarvoor je het wil gebruiken, maar misschien heb je meer aan routebeschrijvingen van mensen die je op het net kan vinden of andere boeken.

Ik heb al eens eerder het advies gegeven om voor fietsen in Laos en Cambodja de gidsjes "Kippen en Kleefrijst" en "Asfalt en Stuiterasfalt" van Bernadette Speet aan te schaffen.

Ik heb hem uitgeleend aan een vriend van me, maar die is al weer terug.
Morgen zie ik hem en dat probeer ik er aan te denken hem mee te nemen.
Als je wil kun je het boek dan van me lenen.

Gr.
Betty

Je mag het van mij lenen maar heb er zelf niet veel aan gehad.

Peter.

Cycling Vietnam, Laos & Cambodja, is een collectorsitem (ook al heb je er weinig aan). In de VS gaat hij voor meer dan 100 dollar van de hand :lol:

Eric Schuijt schreef:Cycling Vietnam, Laos & Cambodja, is een collectorsitem (ook al heb je er weinig aan). In de VS gaat hij voor meer dan 100 dollar van de hand :lol:
Verdekke, is dat echt zo ? Ik zie hem hier in THailand nog wel eens liggen in sommige winkels; kan er misschien een zaakje mee beginnen.

Ha die Koenie,

Je heb die gids toch niet gezien in die Phatthaya-bunker aan de Mekong?
Ligt die gids wel in het boekwinkeltje bij het Mut Mee Guest House in Nong Khai?
Ik ben daar namelijk weer eens op 24 november.

Waar ben jij nu en waar ben je de komende tijd?

Groetjes,

Bert

Wie zou die gids nou willen kopen? Dateert uit 2001 en toen was veel informatie al achterhaald. Neem de tip van Bert ter harte! Ze zijn te koop via de fietsvakantiewinkel, binnen een paar dagen in huis. Oeps, is dit nou reclame of niet? :roll:

groet van Bernadette, bijna in China

bert sitters schreef:Ha die Koenie,

Je heb die gids toch niet gezien in die Phatthaya-bunker aan de Mekong?
Ligt die gids wel in het boekwinkeltje bij het Mut Mee Guest House in Nong Khai?
Ik ben daar namelijk weer eens op 24 november.

Waar ben jij nu en waar ben je de komende tijd?

Groetjes,

Bert
Hoi Bert,

ik weet niet of ie daar ligt, maar bv in de Bookazine of Asia Book shops zie je ze nog wel regelmatig liggen hier. Enkele maanden terug zag ik ze ook nog liggen in Saigon.
Ik ben na enkele maanden fietsen in Europa terug in Thailand, even opwarmen aan het strand in Hat Mae Rampung, ik denk dat jij weet waar dat ligt. Ben je daar zelf niet gepasseerd eind verleden jaar ?

Ik wacht even tot men nieuwe reispas klaarligt bij de Belgische ambassade in Bangkok en plan dan een fietstochtje door het Khao Yai national park en dan verder door richting Petchabun en vandaar rechtsaf de Isaan in naar Kon Kaen, Roi Et, Phimai en Korat. Daar de trein op naar Bangkok (of misschien even verder door naar het zuiden naar Sa Keow, door het ??? nationaal park) en verder naar Petchaburi en vandaar langs de kust naar het zuiden(om het visum te gaan verlengen in Maleisie).

Ik las ergens dat jij eind oktober deze kant uitkomt. Hoe ziet de trip eruit ?

Groetjes,

Koen

Ha die Koenie,

Hat Mae Ramphueng. Daar ben ik vorig jaar inderdaad langs gefietst: op weg van Bangkok naar Trat. Leuke route langs de kust tot Laem Sing. Je moet af een toe met een bootje een rivier of baai oversteken. Ik weet niet of de brug bij Laem Sing al klaar is. Dit staat allemaal niet in de Lonely Planet.

Ik heb eventueel wel de gewone (fiets) kaarten van die landen, als je daar iets aan heb.
Anne