Additionally, paste this code immediately after the opening tag: WERELDFIETSERS MARKT - 4 november 2007 - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

WERELDFIETSERS MARKT - 4 november 2007

Hier een paar fotootjes van de wereldfietsermarkt, mijn vangst aan foto's is dit keer beperkt :cry: , misschien wel dankzij de diashows en de vele aanstekelijke verhalen :D!

foto's wereldfietsermarkt 4 november 2007

Bertrand

Wie o wie heeft de dvd met foto's die Eric voor mij had meegebracht naar de beurs (per ongeluk) meegenomen? Hierop staan de foto's van de huttentrektocht en mijn naam. Of hebben we nog een Wereldfietser die Blanche heet? :evil:

WE MOGEN SPREKEN VAN EEN ZEER GESLAAGDE DAG!!!!

MET MAAR LIEFST 302 BEZOEKERS KAN IK MEDEDELEN DAT WE EEN TOPSCORE HEBBEN GEHAALD.

IK WIL DAN OOK GRAAG DE VOLGENDE MENSEN BEDANKEN VOOR HUN GEWELDIGE INZET:


Perry, Yvette, Wanda, Joris, Willem, Wouter, Leon, Quirien, John T., Gudy R., Freek, Flip, Cok O., Eelco, Cor, Bert V., Chrinstine, Evert, Truus, Richard, Inge, Ineke, Hans, Robin, Christel, Sander, Ben, Kees, Noor, Paules, John P., Kees, Jan Willem, Gudrun, Erik v.d. B., Eric S., Gijs, Jeffrey, Walter, Annita, Dick, Els, Vittorio, Frank van Rijn en alle andere wereldfietsers die de markt bezochten en spontaan hun handen uit de mouwen staken.

ALLEN REUZE BEDANKT EN HOPELIJK TOT BIJ EEN VOLGENDE BEURS, MARKT OF ACTIVITEIT.

Groet, Rena :wink:

Hoi allemaal,

Ik vond het een hele leuke dag.
Vooral het eten :P

Doei Gijs

gijswillemsen schreef:Ik vond het een hele leuke dag.
Idem dito. Ik heb tussendoor wat foto's gemaakt: http://www.leonpoels.nl/fotografie/wfbeurs2007
Groeten,
Leon

renaw schreef:WE MOGEN SPREKEN VAN EEN ZEER GESLAAGDE DAG!!!!

MET MAAR LIEFST 302 BEZOEKERS KAN IK MEDEDELEN DAT WE EEN TOPSCORE HEBBEN GEHAALD.

IK WIL DAN OOK GRAAG DE VOLGENDE MENSEN BEDANKEN VOOR HUN GEWELDIGE INZET:


Perry, Yvette, Wanda, Joris, Willem, Wouter, Leon, Quirien, John T., Gudy R., Freek, Flip, Cok O., Eelco, Cor, Bert V., Chrinstine, Evert, Truus, Richard, Inge, Ineke, Hans, Robin, Christel, Sander, Ben, Kees, Noor, Paules, John P., Kees, Jan Willem, Gudrun, Erik v.d. B., Eric S., Gijs, Jeffrey, Walter, Annita, Dick, Els, Vittorio, Frank van Rijn en alle andere wereldfietsers die de markt bezochten en spontaan hun handen uit de mouwen staken.

ALLEN REUZE BEDANKT EN HOPELIJK TOT BIJ EEN VOLGENDE BEURS, MARKT OF ACTIVITEIT.

Groet, Rena :wink:
Het spreekt voor zich maar als het niet uitgesproken wordt, wordt het bestuur gemakshalve te vaak vergeten. Dus bij deze:BESTUUR BEDANKT

Groet,
Robbert

Bertrand schreef:Hier een paar fotootjes van de wereldfietsermarkt, mijn vangst aan foto's is dit keer beperkt :cry: , misschien wel dankzij de diashows en de vele aanstekelijke verhalen :D!

foto's wereldfietsermarkt 4 november 2007

Bertrand
Hee dat ben ik al breiend op de eerste foto..........
Kan je me een mailtje sturen met die foto..........
fampruijt@homera.nl

dank je wel.........

wij hebben genoten van de sfeer, impressies, info, workshops en lezingen en waar we voor kwamen is ook gelukt. We hebben een reisdoel gevonden..............:):)

groetjes Marion

En welk reisdoel is dat Marion? ;) Je maakt ons nieuwsgierig!

we gaan de limes fietsroute van katwijk naar boedapest volgen....

We beginnen in de meivakantie met het eerste deel van Katwijk naar Xanten en dan in juli van Xanten naar boedapest en daar hebben we dan drie maanden voor..............

Met de info die we kregen dat oostenrijk en duitsland kindvriendelijk zijn, plat op deze route, veel voorzieningen is het dit geworden...........

Onze eerste fietsreis ik vind het wel spannend.........

Nou, heel veel plezier in ieder geval!

Straks zijn jullie ook verslaafd!

ik ben er al een beetje bang voor................:):)

Wat is er eigenlijk met de fotowedstrijd gebeurd? Er was toch gestemd voor een foto en er zou op 4 november toch iets worden uitgereikt? Het bericht op de homepage daarover ist ganz verschwunden.

@Willem: Het stemmen op de website was de voorselectie, begreep ik van Inge. Op de wereldfietsermarkt was de 2e stemronde, daar stemden de bezoekers op hun favoriet. De winnaar krijgt het op canvas, misschien moet de katoen nog geplukt worden of is de rol canvas nog ergens in een fietstas blijven hangen.

@Marion: foto is verstuurd. Veel plezier daar langs de rivieren!

Maar welke ingezonden foto heeft er nu eigenlijk gerwonnen?

Ronald

Ja wie heeft er gewonnen?

Beste mensen,

Het artikeltje is verschoven naar http://www.wereldfietser.nl/index.php?o ... &Itemid=66

De uitslag is bekend en volgt z.s.m. op de voorpagina van de site.

Groet, Rena :wink:

Ha ha, die foto ken ik ergens van. Wat leuk! :D

Even ter correctie: ik sta op de foto en hij is door Rudi Verhagen uit Zutphen gemaakt. Hij de roem, ik de prijs? 8)

Overigens heb ik op die van Luddo gestemd. En een andere op de Col d'Iseran met de immense bergen op de achtergrond vond ik ook heel mooi.