Additionally, paste this code immediately after the opening tag: TKG - dames -mountainbike / -hybride - Forum Wereldfietser

TKG - dames -mountainbike / -hybride

Mijn vriendin (+/- 1.70) is op zoek naar een mountainbike waarmee ze ook goed op fietsvakantie kan door er dunnere banden / wielen onder te zetten.

Merk maakt niet uit, maar moet wel van degelijke kwaliteit zijn. Voorkeur voor Aluminium frame.

Bestedingsbedrag max. €600,- maar liever minder (afhankelijk van aanbod natuurlijk)
Neorej schreef:Mijn vriendin (+/- 1.70) is op zoek naar een mountainbike waarmee ze ook goed op fietsvakantie kan door er dunnere banden / wielen onder te zetten.
Hoi Neore,
Dat kan met vrijwel elke mountainbike, maar er zitten natuurlijk een lijst kanttekeningen bij. Voor een meer uitgebreid antwoord moet je eens geavanceerd zoeken met google op de woorden mountainbike en "nieuwe fiets" op de site www.wereldfietser.nl. Er is namelijk al erg veel geschreven op dit forum over deze vraag.
Kom daarna gerust terug met meer specifieke vragen!
Leon

..Ah... ik snap dat mijn vraag niet helemaal duidelijk is.

WIE HEEFT ER EEN GOEDBETAALBARE MOUNTAINBIKE die licht genoeg is om tot vakantiefiets om te bouwen.

Hoi Hoi,

Ik heb een MTB die ik graag wil verkopen.

Silver 17" Target frame (zonder logos) -Deore 24 spd afmontage - geen vering - mavic crossride wielen met dunne conti banden - 170mm cranks - (LED) verlichting - semi-spatborden.

Stuur me een PB als je interesse heb.

Jim

Lijkt een beetje zoals dit:

Afbeelding