Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsen 2008 - Forum Wereldfietser

Fietsen 2008

hallo!

Ik ben op zoek naar iemand (m/v, liefst ongeveer zelfde leeftijd) die ook zin heeft om volgend jaar in de zomer Juli/augustus een grotere fietstocht te maken in Europa (LEJO route, naar Barcelona/Venetie...1000 à 1500 km ,mss meer).
Mijn naam is Sander en ben woonachtig in Evergem (belgie). Ben een 19 jarige student Handelsingenieur in Gent en verzot op fietsen en luchtvaart (maar dit laatste terzijde ;-)).

Groeten
Sander
SanderVdM schreef:hallo!

Ik ben op zoek naar iemand (m/v, liefst ongeveer zelfde leeftijd) die ook zin heeft om volgend jaar in de zomer Juli/augustus een grotere fietstocht te maken in Europa (LEJO route, naar Barcelona/Venetie...1000 à 1500 km ,mss meer).
Mijn naam is Sander en ben woonachtig in Evergem (belgie). Ben een 19 jarige student Handelsingenieur in Gent en verzot op fietsen en luchtvaart (maar dit laatste terzijde ;-)).

Groeten
Sander
ik ben van in uw gebuurte, en wil wel eens contact opnemen met jou.
bekijk mijn website eens, en contacteer mij dan maar :wink:
mijn plan is om in Augustus 2008 naar Barcelona te rijden (en verder, en terug) dus...

ik ben ook wel geintereseert liefst richting barcelona dan

Hallo,

Misschien een betje laat maar zondag (06-01-2008) is de
nieuwjaarsreceptie van de Wereldfietser. Ik ben 17 (11-02 18 jaar)
en ik hou van fietsen. Misschien is dit een goed moment om kennis te
maken. Ik zie het wel.

Doei Gijs Willemsen