Additionally, paste this code immediately after the opening tag: hoogteprofielen China (Boten - Dali - Kunming) - Forum Wereldfietser

hoogteprofielen China (Boten - Dali - Kunming)

Beste fietsers,

Afgelopen maanden fietse ik ruim 3000 Km door Thailand, Laos en China. Na al mijn vragen is het nu tijd om wat informatie toe te voegen. Ik heb mijn routes met GPS meting vastgelegd. Hierbij de hoogteprofielen van de routes door China.
Kun je nog eens nakijken waar je overheen bent gegaan of wat je nog te wachten staat...

groeten,
Gertjan

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Beste GeCe,
In juli 2007 heb ik een deel van je fietstocht in Laos en Yunnan gefietst. Het is prachtig om een half jaar later dezelfde wegen en landschappen opnieuw te zien door de lens van een andere fietser. Wellicht ga ik in juli 2008 vanuit Jinghong (mijn vorig eindpunt) verder naar Dali en zo naar Kunming. We blijven dus in elkaars vaarwater rijden ... Als je nog goede informatie hebt over dit traject, dan kun je me dit altijd laten weten via email: mark@markvandelaer.be
Foto 's over mijn reis vind je op www.markvandelaer.be
Nog veel en veilig fietsplezier in het wonderbaarlijke Azië en heel erg bedankt voor de nuttige en overzichtelijke informatie op jouw site.
Mark Vandelaer