Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Off-Road weekend 2008 - Forum Wereldfietser

Off-Road weekend 2008

Wordt er weer een off-road weekend georganiseerd in 2008?

Ik hoop het want de tocht vorig jaar was GEWELDIG!!!!

Nou wat let je Jamyboy......organiseer er eentje :>

Blanche

Die van 2007 was zeker de moeite waard!
Het weer was super, de groep geweldig en de route perfect.
Zat vorige week nog foto's te kijken van dit geweldige event:)

Kom op Marc!
Laat ons weten wanneer we weer in het bos kunnen gaan trappen weer!

Froggy schreef:Kom op Marc!
Laat ons weten wanneer we weer in het bos kunnen gaan trappen weer!
Ohhh joy, wouldn't that be great!
Een soort remake van vorig jaar.
Ongelimiteerd onverhard trappen in NL, dat het nog kan is vorig jaar bewezen:)

Froggy schreef:Kom op Marc!
Laat ons weten wanneer we weer in het bos kunnen gaan trappen weer!
Doe je wel een helm op dan boomkikkert? Is gevaarlijk met al die boomstronken, voor je het wee...... :wink:

Blanche

Thanks Blanche!

M'n ribben zijn weer heel en klaar voor de volgende valpartij!!

Pffffffff

Zijwieltjes en een airbag staan op mijn verlanglijst!

Froggy schreef:Thanks Blanche!

M'n ribben zijn weer heel en klaar voor de volgende valpartij!!

Pffffffff

Zijwieltjes en een airbag staan op mijn verlanglijst!
Alleen jammer dat kerst en sinterklaas net geweest zijn....
Goed om te horen dat jullie er weer klaar voor zijn. Ook vandaag op mijn werk is me weer gevraagd een offroad trektocht te organiseren. Ik kan jullie geruststellen: er komt er weer eentje. Tenminste als er geen terroristische dreigingen vanuit de Veluwe op ons afkomen.

Ik ga binnenkort concrete plannen maken en een datum prikken. Ik heb vorig jaar de lat geloof ik erg hoog gelegd dus ik hoop dat ik jullie dit jaar niet ga teleurstellen.

Marc
Yeeehaaaa!
Count me in, ik wil graag weer mee.
Heb er ook alle vertrouwen in dat je een uitdagend parcours voor ons zal uitdenken, Marc. En wanneer het maar half zo gaaf als vorig jaar is, dan ben ik al dik tevreden...
Marc Dirkx schreef:Ik heb vorig jaar de lat geloof ik erg hoog gelegd dus ik hoop dat ik jullie dit jaar niet ga teleurstellen.

Marc
Die van vorig jaar was super, maar ik kom graag een keer proberen of hij overtroffen kan worden :D
Ten opzichte van vorig jaar zou ik haast zeggen dat er nog meer km's off the road zouden moeten zijn, maar dat is al haast niet mogelijk als ik terug denk aan vorig jaar.
Dan moeten ze op de Veluwe enkele weggetjes bewust gaan ontdoen van verharding of zo:)

Groet,

Martijn
Ik wil me hierbij inschrijven! Errug goed Marc. We kunnen dit jaar de tocht ook gewoon van Apeldoorn naar Utreg rijden, ik heb toch geen flauw benul waar we zijn geweest. Allemaal bomen in het rokersbosje en een supercoole singletrack langs het spoor.

Dit jaar waarschijnlijk niet op 2x28" met 32mm...
Groet, Patrick
Off-road trektocht

Vermoedelijke datum: 29 - 31 augustus (dus geen ijspegels dit jaar).

Vermoedelijke route: Apeldoorn - Utrecht

Is er animo voor (1 nacht) wildkamperen? Past m.i. perfect in het concept.

Datum is genoteerd (en mijn aanmelding had je al)...

Ik sluit me aan bij Patrick!
Staat genoteerd in de agenda!
Wildkamperen - toppie!
Zin aaaaaaaan
Ik ga zeker proberen er deze keer weer bij te zijn. Ik heb er nog steeds spijt van het vorig jaar gemist te hebben.

Wildkamperen is OK, al is het misschien wat minder relaxed dan gewoon op een camping.

Ik ga mee onder voorbehoud, moet effe kijken of het uitkomt met het werk dat ik nu nog niet heb ;)

Vorig jaar Zwolle-Deventer-Amersfoort-Utrecht-Rotterdam in een dag gedaan, erg mooie route (behalve dat ik verdwaalde in utrecht)... maar dat was ivm tijdsdruk over 95% verharde weg. Daarom lijkt Apeldoorn-Utrecht offroad me erg leuk. Ik kom dan uit zwolle naar Apeldoorn gefietst.

Wildkamperen is prima... maar dan worden het wel 2 minitochtjes of heel veel bochtjes en rondjes ;)

Het concept zal ongeveer hetzelfde zijn als vorig jaar.
- Vrijdagmiddag verzamelen: korte tocht (25 - 30 km), eventueel wildkamperen dus.
- Zaterdag:tocht van ongeveer 75 km, idem.
- Zondag: tocht van 50 - 60 km.

Het is een trektocht. We kamperen dus niet op dezelfde plek. Hemelsbreed is Apeldoorn - Utrecht niet zo ver. Off-road (met de (on)nodige slingers) lukt het wel om die kilometers te maken.

De voorinschrijving kan wat mij betreft open: stuur effe een mailtje naar marcdirkx@hotmail.com en ik zet je op de lijst. Meld je eventueel ook aan indien je het nog niet zeker weet.

Marc

Ik ben vanmiddag bezig geweest met het afstellen van mijn Tubus Cargo achter drager op m'n Waltworks mountainbike.
Hebben we dat maar alvast gehad voor het komende seizoen van tripjes.
Als het gaat lukken erbij te zijn ga ik op deze fiets deelnemen aan deze off the road trektocht:)

http://farm3.static.flickr.com/2397/226 ... 6841_b.jpg

http://farm3.static.flickr.com/2177/226 ... 1308_o.jpg

Genoeg clearance voor een dikke band, op de foto een 2.2" brede Bontrager Jones XR rear met nog voldoende speling over.

http://farm3.static.flickr.com/2323/226 ... dc40_o.jpg
Mooi karretje! Singlespeeden dus, dit jaar. Tel daarbij op wildkamperen in een bivakzak en je bent bijna terug bij de roots van het leven.

Qua singlespeeden doe ik mee, wildkamperen ook dus. Die bivakzak denk ik nog over na.

Laat je de brander ook thuis en ga je voor een vuurtje?

Zijn er nog meer off-road rijders die singlespeed gaan of singlespeeders die mee gaan met de off-road trektocht?

Het parcours wordt er overigens niet voor aangepast...

Marc