Additionally, paste this code immediately after the opening tag: [TKA] 28 inch randonneur, opknapper - Forum Wereldfietser

[TKA] 28 inch randonneur, opknapper

28 inch, herenframe, 57 cm, 2e hands gekocht in 2000. in een poging de fiets te pimpen heb ik goede, moderne wielen gekocht (ook 2e hands) en nieuwe v-brakes, ketting en 7-speed casette (deore). het zit nog niet op de fiets gemonteerd, want daar ben ik niet aan toe gekomen. dus er moet wel wat geknutseld worden voordat je kunt fietsen... ik heb er zelf een lange fietsreis op gemaakt naar schotland, verder niet veel gebruikt. er staat geen merk op het frame, toen ik de fiets kocht was alles alivio afgemonteerd.

kijk voor een foto op marktplaats

http://link.marktplaats.nl/144032467

Waarom doe je het frame weg.

Mario

Moest ook ff 3x lezen, maar gezien de titel bedoelt ze waarschijnlijk een complete fiets zoals op de foto. :?:
het is een fiets! en wel mijn eerste echte 'wereldfiets'. de fiets waardoor ik enthousiast ben geworden over wereldfietsen. graag zou deze fiets een andere -beginnende?- wereldfietser enthousiast maken tot het verkennen van de wereld per fiets.
ik doe de fiets weg omdat ik inmiddels teveel fietsen in de schuur heb staan, en toch echt maar op 1 tegelijk kan fietsen.
het frame is prima, maar ik vond het zelf wat 'wiebelig' met 30 kilo bagage en 60 km-uur naar beneden rijden... rijdt nu op mijn 'tanker' (26 inch stalen santos) een stuk prettiger en wil eigenlijk niets anders meer.
het grote voordeel van dit federlichte 28 inch fietsje, is dat het heerlijk rolt en veel lichter rijdt dan mijn santos. ik houd zelf meer van off-road rijden. en ookal heb ik dat met de 28 inch wel gedaan en ging dat prima, het gaat lekkerder met de santos. die paar extra spieren in mijn bovenbenen heb ik daar wel voor over.
ik was bezig deze 28 inch-fiets op te knappen, maar het komt er niet van. dus vandaar wel alle nieuwe spullen erbij, maar nog niet óp de fiets. de fiets heeft op dit moment bijvoorbeeld geen remmen. de oude heb ik eraf gehaald, maar de nieuwe zitten er nog niet op.
voor alle duidelijkheid: het gaat hier om de fiets op de foto :)
Wat wil je er voor hebben Maaike? Neem je hem volgende week mee naar de beurs?
Groet,
Leon
ps. Leuk dat het blad de de allerleukste wikkel er weer is :D
ik dacht aan 150 euro?
de fiets gaat niet mee naar de beurs. (opknapper, zou afknapper zijn op de beurs)