Additionally, paste this code immediately after the opening tag: "Seks op de fiets" - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

"Seks op de fiets"

dik5 schreef:Helemaal eens met atbiker.
Oja ,de macho,s onder ons kunnen voortaan beter op de tandem gaan , dan kunnen ze blind doordraven , en hoeven ze niet op hun "ballast " te wachten
Maar hoe is het nou met de sex? Is dat tijdens een lange gezamelijke fietstocht nou meer/minder/anders ??
==================================================
Schorpioen:

Vlag dekt de lading niet.

Hier wordt over eventuele "al of niet blijvende schade" aan een relatie
gesproken.

Dit heeft NIETS met SEKS OP DE FIETS te maken!

Ik dacht dat dit onderwerp meer met POTENTIE te maken had!

Schorpioen.
============================================

Hallo Dik5,

Ik heb dit al een keer aangehaald maar er wordt om "de brij" heen gedraaid met het antwoord. :wink:

Schorpioen. :mrgreen:

Dit is wel heel lang geleden gelezen en heb dat tijdschrift niet gelezen. reageer vooral op de stukjes die werden geciteerd.
Als je je als man zo over weldigent voelt dat je inderdaad zo super omhoog komt en je vrouw daarna zie vechten om boven te komen ben je toch fout bezig. Ik zou dan bij de blijven en der om hoog praten.
Een keer een kamp gehad en moesten we iets van 800 meter omhoog rijden. Velen als een gek van start en ik als laatste vertokken. heb iedereen ingehaalt en kwma gewoon op mijn doode gemakje boven aan. Daar boven kwam de rest ook en maar wachten tot het te lang ging duren. Daarna met een leraar en een andere persoon afgedaalt tot we de laatste tegen kwamen. Die hebben we naar boven gepraat is ook gewoon op zijn fiets gekomen.
ik vind dat als je besluit met zijn 2e te gaan elkaar ook moet helpen.

Gr Ashwin

Grappig deze discussie (van al zo lang geleden :-))

Ondertussen heb ik al ruim 2 jaar een relatie.
Samen met mijn vriend ben ik een aantal keer op vakantie geweest, waaronder ook best wel eens met z'n 2tjes (niet alles was met z'n 2tjes).
Na deze 2 jaar kennen we elkaar al aardig goed en weten we van elkaar wanneer we elkaar het beste met rust kunnen laten of wanneer de ander juist even net wat aandacht nodig heeft.
Onze relatie is dusdanig dat we ook als 'normale vrienden' kunnen fungeren, bijvoorbeeld wanneer we samen in een bestuur van een zomervakantiekamp zitten en intensief met elkaar om moeten gaan. Maar ook daar weten we elkaar de rust en ruimte in te geven.

Ik zal verklappen dat we dus een fietsreis naar Lhasa plannen :-). Dit doen we niet met z'n 2tjes, er gaan nog 3 mensen mee.
Al vrij aan het begin vroeg een van die andere jongens aan mij dat ik en mijn vriend vast wel met z'n 2tjes in een tent wilden liggen, tijdens de reis. Hij klonk enigszins verbaasd toen ik vertelde dat ik dat absoluut niet wou, de gehele reis alleen maar bij hem in de tent!
Ik ben mij volledig bewust van het feit dat we een aantal maanden lang flink op elkaars lip zullen zitten (wij allemaal overigens). We gaan met z'n 5en en nemen dus 2 tenten mee. Dan willen mijn vriend en ik net zoals iedereen gewoon afwisselen met de rest mee, juist om te voorkomen dat
1: wij teveel op elkaars lip zitten en
2: wij ons teveel 'afzonderen' van de rest van de groep.
Dit is een voorbeeld hoe wij zoiets oplossen. En de keren dat wij bv wel bij elkaar in de tent liggen, zal ik er dubbel van genieten ;)
Ik heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat, juist omdat wij er allebei bewust over nagedacht hebben!

Ga je met iemand fietsen (bv je vriend of vriendin, maar een 'zommaar vriend(in) kan ook), dan moet je je altijd bewust zijn van deze aspecten.
Na zo'n reis ga je OF als waanzinnige vrienden uit elkaar OF je wilt elkaar nooit meer zien. En dat hoeft niet alleen bij relaties te gebeuren, ook bij 'gewone vrienden' speelt dat mee.

En je daarbij bewust zijn van hoe jezelf in elkaar zit, is altijd een handig iets. (Ik hou er bv veel meer van om 1 keer flink ruzie te hebben en tekeer te gaan, daarna is het over en klaar en kan het uitgepraat worden, dan dat iets blijft doormodderen, want JUIST DAN gaat het mis...)

Bovendien: zulke stukjes vind ik niet alleen over je vrouw/vriendin suf om op 't internet te zetten, die relaties hebben daarna vast niet lang meer geduurd :p Als je samen met iemand fietst of met een groep, moet je er altijd SAMEN voor gaan, dat is belangrijk. En je kunt het beste niet gelijk een grote wereldfietsreis doen, ga eerst eens even 1 of 2 weken met elkaar in bv europa op vakantie (zonder een website, gewoon een normale vakantie), dan kan je elkaar daarna veel beter aanvoelen, weet je hoe iedereen fietst enz.