Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Lezingen februari en maart - Forum Wereldfietser

Lezingen februari en maart

Hierbij het overzicht van mijn lezingen in februari en maart. De organiserende instellingen zijn verantwoordelijk voor zaken als toegang.

Februari

Dinsdag 12
Beverwijk
Cambodja
Openbare Bibliotheek
Kerkplein 5
20:00 – 22:00 uur,
Toegang € 8,50, met paskorting € 7, - inclusief koffie/thee
Vooraf aanmelden
www.bibliotheekbeverwijkheemskerk.nl


Donderdag 21
Egmond aan den Hoef
Fietsen van Egmond naar Echternach
Openbare Bibliotheek
Nieuwe Egmonderstraatweg 15 (boven Albert Heijn)
20:00 – 22:00 uur.
Toegang € 5, -
Vooraf aanmelden
www.opbergen.nl

Vrijdag 22
Amsterdam
Fietsen bij de buren, drie rondjes in Duitsland
Münsterland, Teutoburgerwald, Eifel

Volksuniversiteit
Rapenburgerstraat 73
20:00 – 22:00 uur
Toegang € 9, -
Vooraf aanmelden
www.volksuniversiteitamsterdam.nl


Maart

Dinsdag 18
Den Haag
Cambodja
Museon
Stadhouderslaan
13:30 – 15:30 uur
Toegang € 4, -
Kaartjes aan de kassa
www.museon.nl

Spannend, jammer dat het niet bij mij in de buurt is.
Wim
Helemaal met Willem eens. Het zou leuk zijn als zoiets ook eens in het Noorden geregeld kan worden. Eventueel wil ik wel meehelpen organiseren.

Ik was in oktober nog ik Drachten. Frank van Rijn doet ook nog wel eens een lezing in het noorden als hij in het land is. Zie: www.frankvanrijn.nl

Neem anders contact op met de bibliotheek of volksuniversiteit in jouw omgeving en vraag wanneer zij een lezing organiseren van een fietsreiziger.
Ik werk bij Gasunie. Is een mooi gebouw en heeft een prachtige zaal voor het geven van lezingen. De bergsport vereniging heeft hier ook regelmatig een verhaal.

Ik kan kijken of ik er een verhaal van een wereldfietser in kan krijgen. Deze lezing is dan ook toegankelijk voor de leden hier.
Maar dan moet ik spreker hebben die een boeiend verhaal gedurende 2 uur (wel een pauze erin) kan houden. Frank van Rijn is al een keer geweest. Andere suggesties?
HansvanderVeeke schreef:Ik werk bij Gasunie. Is een mooi gebouw en heeft een prachtige zaal voor het geven van lezingen. De bergsport vereniging heeft hier ook regelmatig een verhaal.

Ik kan kijken of ik er een verhaal van een wereldfietser in kan krijgen. Deze lezing is dan ook toegankelijk voor de leden hier.
Maar dan moet ik spreker hebben die een boeiend verhaal gedurende 2 uur (wel een pauze erin) kan houden. Frank van Rijn is al een keer geweest. Andere suggesties?
Dat komt beter in de buurt en is te fiets nog wel te betrappen in 1 dag(ongeveer 150km v.v.)