Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Lidl fietsspullen. - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Lidl fietsspullen.

Demy schreef:Zat te denken aan mijn stadsfiets. ... Alternatieven zijn dan de Shimano's, maar die zijn weer flink duurder.
Alle waar naar z'n geld. Wil je perse klikpedalen op je standsfiets? Ben je anders niet veel beter uit met kooi of platformpedalen? Een kooi fietst niet al te best met dunne rubberen of leren zooltjes, geld dus ook voor deze lidl apparaten.

Torching Vark schreef:
Demy schreef:Zat te denken aan mijn stadsfiets. ... Alternatieven zijn dan de Shimano's, maar die zijn weer flink duurder.
Alle waar naar z'n geld. Wil je perse klikpedalen op je standsfiets? Ben je anders niet veel beter uit met kooi of platformpedalen? Een kooi fietst niet al te best met dunne rubberen of leren zooltjes, geld dus ook voor deze lidl apparaten.
Nee, zowiezo de combi-pedalen van Shimano dan. Kooi maakt me niks uit. Zit nooit met dunne zooltjes op de fiets.

RobinDV schreef:Kheb ook een helm nodig, waarschijnlijk ga ik ook een kijkje nemen in de lidl vlakbij. Ik moet wel een volledige dag naar school op 6 maart, dus hopelijk is er 's avonds nog keuze :lol:
de vorige keer dat ik een helm kocht bij de lidle lag ie naar 2 dagen fietsen al uit elkaar..

goedkoop is dan echt wel duurkoop ;-)

Over het algemeen zijn spullen van Lidl van bedenkelijke kwaliteit. Ik heb wel eens een fietspompje, een popnageltang, een draadloze deurbel e.d. gekocht. Alles binnen korte tijd kapot of in elk geval onbruikbaar. Mij niet meer gezien daar.

Jan Eleveld schreef:Over het algemeen zijn spullen van Lidl van bedenkelijke kwaliteit. Ik heb wel eens een fietspompje, een popnageltang, een draadloze deurbel e.d. gekocht. Alles binnen korte tijd kapot of in elk geval onbruikbaar. Mij niet meer gezien daar.
Ik zou niet generaliseren. Je moet ook alles in het juiste perspectief blijven zien. Van een fietsjack van € 11,99 kun je moeilijk verwachten dat het een cordurastofje en -kwaliteit is. Ik ben selectief met wat in zulke aanbiedingen koop. Van de Lidl heb ik ook wel eens fietssleutelset gezien met goed fietssleutelgereedschap. De kettingpons daarvan zou ik zelf weer niet gebruiken.

Bij de Aldi heb ik ooit eens hardloopkleding gehaald en dat doet het nog steeds. De broek draag ik ook af en toe op de fiets, omdat de stof lekker snel droogt. De regenpakken daarentegen vind ik weer niet zo super.

Jan Eleveld schreef:Over het algemeen zijn spullen van Lidl van bedenkelijke kwaliteit. Ik heb wel eens een fietspompje, een popnageltang, een draadloze deurbel e.d. gekocht. Alles binnen korte tijd kapot of in elk geval onbruikbaar. Mij niet meer gezien daar.
Ik koop alleen kleding zoals shirts. Deze dragen prettig, zijn kleurvast en kunnen prima tegen mishandelingen zoals vakantiewasjes.

Groeten,

John.

Dat is nou precies ook de reden waarom ik sterk over die trappers twijfel... weinig zin om die dingen in de poeier te fietsen na 500 km vanwege dubieuze lagers e.d. kleding die kapot gaat trek je en je doet iets nieuws aan.. reserve trappers heb ik niet standaard bij mij net zoals de sleutels/materiaal om ze te vervangen/repareren.

Kleding here we come ;) nu nog effe de lidl opsnorren in rdam

Heb een paar weken terug zo'n helm van de lidl gekocht. Was een restje. Toen voor de helft van de prijs ongeveer. Voor mij lijkt het voldoende. Geen idee of deze nu werkelijk slechter zijn dan een duurdere versie.

Jarl

Jarl schreef: Geen idee of deze nu werkelijk slechter zijn dan een duurdere versie.

Jarl
Niet uitproberen zou ik je aanraden :-) (Ik heb er ook eentje van de Lidl, ben daar zeer tevreden mee, maar wil toch graag fietsend zonder een schuiver door blijven rijden)

Over de trapper sou ik ook nog een extra keer nadenken, maar shirts, regenjasje (felgeel) en schoenen voldoen prima. Ik sta donderdagochtend bij openingstijd ergens in Amsterdam west bij het Sloterdijkstation voor de deur. Even koffie drinken daarna?


Gr Hans

in belgië kwamen ze gisteren uit: resultaat lidl leuven om half 6 uitverkocht...

ik ben vanmorgen naar een in de buurt gereden en heb nog juist een shirt in mijn maat gevonden , de rest was op...

Ook heb ik zo'n paar schoenen meegepakt, ik wil klikpedalen eens uitproberen zonder me gelijk in kosten te storten.

bedankt voor de tip trouwens.

groetjes,

Thomas

Voor alle zekerheid ga ik vanavond al even langs (bij mij in de buurt zijn ze tot 20.00 uur open).
Mochten ze dan nog niet bezig zijn met uitpakken, dan ga ik morgenvroeg.
Ik ben wel toe aan een nieuw shirt, na zeker 4-5 jaar in m'n rode Lidl shirt gefietst te hebben.
Groet, Rena :wink:
Leuk, die fietsophangsysteem, want ik ben momenteel een nieuwe schuur aan het bouwen (in Zweedse stijl). Kan ik goed gebruiken! Een Lidl vestiging ligt maar 5 min. fietsen van mijn werk.

renaw schreef:Voor alle zekerheid ga ik vanavond al even langs (bij mij in de buurt zijn ze tot 20.00 uur open).
Mochten ze dan nog niet bezig zijn met uitpakken, dan ga ik morgenvroeg.
Ik ben wel toe aan een nieuw shirt, na zeker 4-5 jaar in m'n rode Lidl shirt gefietst te hebben.
Groet, Rena :wink:
Ik zou woensdagavond gaan, daar donderdagochtend aangekondigd staat.

Gr Hans

In België waren de fietsspullen er maandag. Ik was iets na de middag gegaan en had nog enkel 2 shirtjes op de kop kunnen tikken in een Large (had liever Medium gehad).

Deimor schreef:......... lidl opsnorren in rdam
Er zijn er een paar op Zuid: Paul Krugerstraat (is vlak bij metrostation Maashaven) en Lange Hilleweg worden vooral bezocht door mensen die niet primair in fietsspullen zijn geïnteresseerd. Verder in Lombardijen, op de hoek van de Molenvliet. Ik ga ook voor de kleding 8)

Succes met zoeken!

Groet - Ronald

Nou ik ben al even langs geweest bij de Lidl. Alles was er maar beperkte aantallen. Ik heb de trappers gekocht dit omdat de standaard plastictrappers van mijn stadsfiets echt niet bevallen. De trappers zijn gewoon combo en kunnen dus met gewone schoenen worden gebruikt.

Ook de stuurtas gekocht. Er waren er maar twee. Deze speciaal aangeschaft om mijn Spiegelreflex in te doen. En hij past erin! In combinatie met de verende voorvork, vond ik dit wel een betere oplossing inplaats van de achtertas.

De schoenen gezien, maar die doen wat goedkoop aan. (de prijs bij onze zuiderburen klopt beter!) De wielersokjes zijn wel leuk maar niet echt goedkoop. Alle kleding lag er ook. Een bak vol met computertjes en de reparatiesetjes. En ook nog fietssetjes met allemaal handige schroefjes en boutjes en plakspul. Altijd handig.

En ja de helmen....... Als ik ooit een helm op mijn hoofd zou zetten, dan zeker niet zo'n goedkope.

Meestal worden de acties voor donderdag bij de Lidl al op woensdag een uur voor sluiting in de stelling gelegd. Grote kans dat er op donderdag de meeste gewilde items reeds verkocht zijn.

Al met al leuk spul allemaal en buiten werd ik nog een keer geconfontreerd met een lekke voorband. (Nou ja, heb ik vananvond ook weer wat te doen)

groetjes.

In Biddinghuizen lagen genoeg spullen vanmorgen. Geen mens te bekennen en had dus alle keus. De bermuda fietsbroeken ben ik geen fan van, dus die heb ik laten liggen. Ben wel twee shirts rijker en een setje pedalen. Bevallen ze niet....30 dagen omruilgarantie. Niks mis mee dus.

Had ook een lange fietsbroek meegenomen. Helaas een maat te groot en hoop dat als ik m vanmiddag wil ruilen er nog wat lig. Zo niet...helaas.

Jarl

Ik ben net terug uit Beuningen. Nog keuze genoeg. Ik heb een regenjack, een slip en schoenen gescoord. Dat zag er allemaal op het eerste oog goed uit. Het past allemaal prima.

Het zou me niet verbazen als de veteroogjes van die schoenen idd een keer voortijdig de geest geven. De oogjes lijken op mijn hardloopschoenen en die doen het ook al tien jaar.

Ook ik ben vanmorgen langs gegaan, voor een jack, shirt en sokken (alles zit goed). ik was bij mijn vestiging (zeist) de enige die naar de fietsspullen liep. Lekker op mijn gemak rond kunnen kijken dus. Bij de golfspullen was er wel massale hysterie...
Martin E. van Doornik schreef:Leuk, die fietsophangsysteem, want ik ben momenteel een nieuwe schuur aan het bouwen (in Zweedse stijl). Kan ik goed gebruiken!
Dit is wel een bekend systeem, niet goedkoop bij de lidl. Ik kocht die van mij bij de Multimate, aan de foto te zien exact dezelfde, voor EUR 5,-. Maar heb ze laatst ook bij de Karwei gezien.

Enig nadeel, het koord wat er bij zit is echt niks, en de rem ook dubieus. Even bij de watersportzaak een fatsoenlijk stukje lijn en een katrol+ kikker gehaald. Vindt het ideaal, gebruikt het tijdens onderhoud, niet om een fiets op te hangen.