Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Paastocht - Pagina 7 - Forum Wereldfietser

Paastocht

159 berichten

een dagje gezellig stukje mee gefietst, moet toch zeggen dat het best mooi weer was, zelf wat kleur op de wangen.
verder zeker gezellig gedaan, jammer genoeg niet zo lang, maar ik zal de baas even op zijn hoofd slaan dat ik de volgende keer wel salaris wil maar niet wil werken en dus wel mee kan.

iedereen nog bedankt

groetjes
matthijs

Allemaal hartelijk bedankt voor dit fijne weekend! Dat nachtje doodvriezen in m'n niet helemaal winterbestendige tentje was gauw vergeten toen ik weer op de fiets zat! :lol: Gisteren zelfs de hele dag in het zonnetje gefietst. Terugreis was lang maar erg gezellig dankzij het fijne gezelschap. Ben dus moe maar heel voldaan gisterenavond mijn warme bedje ingeduikeld!

Als dat mag, gaat dit Belgje zeker nog es mee!

Groetjes,

An

De zondag was heerlijk lekker fietsen in het zonnetje. Voor mij was het weekend heerlijk, ben helemaal uitgewaaid en doorgewinterd. Hopenlijk voor jullie was de laatste dag ook lekker, de nieuwsberichten zagen er niet lekker uit. Maar ik denk dat jullie vast nog meer doorgewinterd en uitgewaaid zijn, en het voor jullie nog meer een een onvergetelijk weekend was. Marian geboren en getogen in het gooi, mail mij maar om je verhaal nog kwijt te kunnen, yvette.h@casema.nl.
Yvette

yahooo!!!! rood verbrand van de sneeuw, de kou, wind, hagel hoef ik mezelf eindelijk geen mietje meer te noemen: ik heb in de regen gefietst!!! Lekker lekker lekker weekend gehad, nu knikkebollend achter de pc...
John, bedankt! Hoop dat jullie nog een leuke tocht hebben gehad. Wij kwamen de sloot niet meer over. Soort van brug die er nooit had gelegen zeg maar, maar hebben een erg mooie tocht gehad met mijn kaartleeskunsten.... :roll: (Marco, dat kun jij toch beter.... :wink: )
anne

Hey medebikkels,

Ik had het niet willen missen.
We kwamen om 18.30 aan in Winterswijk.
Voldaan en totalloss.
Mensen bedankt voor het fijne weekend en John voor de organisatie.

Iemand nog een extra set paarse handschoenen in zijn tas gevonden?

Gr.
Betty, die wel een paar zwarte handschoenen rijker is.

Ik ben erg benieuwd naar de fotos!

De foto's en de verhalen, James.
Groet, Rena :wink:

Ik ben nog bezig met het maken van een schriftelijk verslag... maar in het kader van 1 plaatje zegt meer dan 1000 woorden, mijn foto's van de paastocht

Ja ik weet dat sommigen niet mooi zijn (onscherp, te lange sluiter, condensatieplekjes op de lens/foto) maar ze komen recht uit de camera en geven iig een beetje beeld van de tocht.

Als er een wens is om alle foto's te verzamelen, kun je ze HIER *link komt nog* uploaden in volle resolutie (als je geen copyright claimt), dan gooi ik alle foto's over 2 weken op een CD en stuur ik die rond.

Gegroet, Matthijs

Dat ziet eruit als een leuke tochtje!!!

Mijn beeldscherm beslaat en bevriest bij het zien van de foto's!
Dit jaar kon ik helaas niet meerijden, maar voor een volgende keer hou ik me aanbevolen. Tips voor ligfietskuipjes met rugverwarming, aangedreven door 2 naafdynamo's, zijn welkom.

Haha, ja frisjes was het wel... maar iedereen bleef lachen

Afbeelding

edits: grr.. resizen

Kees, je kunt ook je electrische deken met een heeeeeeel lang verlengsnoer meenemen. Dat is de tip voor volgend jaar. Maar ja, dan krijg je natuurlijk wel je hele tentje vol met andere mensen die ook lekker warm bij je willen liggen...
Wat een gave foto's. Geeft wel een beetje het weer weer....
After fiets katers bestaan.

Ach Anne, er zijn andere opties voor wat extra warmte waarbij een verlengsnoer niet nodig is :D

Chilly indeed!
Brrrrrrrrrr

Afbeelding

anne schreef:Kees, je kunt ook je electrische deken met een heeeeeeel lang verlengsnoer meenemen. Dat is de tip voor volgend jaar. Maar ja, dan krijg je natuurlijk wel je hele tentje vol met andere mensen die ook lekker warm bij je willen liggen...
Wat een gave foto's. Geeft wel een beetje het weer weer....
After fiets katers bestaan.
Deimor schreef:Ach Anne, er zijn andere opties voor wat extra warmte waarbij een verlengsnoer niet nodig is :D
Had een kik gegeven en er was zo iemand bij komen liggen:)
Twee in een tent is een stuk warmer als alleen!

Volgende keer gaan we met z'n alle in de (circus)tent van Jans slapen!
:lol:

Hoi allemaal,

Net terug we hebben vanochtend de trein genomen in Coesfeld lekker duttend tot Enschede. Kaartjes gekocht in Enschede. In Hengelo mochten wij er weer uit. Ipv fietskaartjes hadden wij kinderkaartjes van de blonde lokettiste ontvangen :wink: Uit de trein gezet rennen naar de automaat 2 fietskaartjes gehaald. Weg trein :evil: Nog een half uur wachten...soms zit het mee soms zit het tegen :?

Petje af voor Betty & Matthijs 18.30 in Winterswijk wauw!!! Wij hadden naar Coesfeld een muur van witte sneeuw. Ik zou er zo voor bij gereden zijn als ik geen kramp in mijn voet kreeg. Agnes was ik inmiddels al helemaal kwijt. Kon nog maar net een meter voor en achter mij zien. Hopende dat ze op de weg toch niet links of rechts af geslagen zou zijn.

Nu ja het weer was voorspeld. Het gezelschap niet het waren er geloof ik 24. (voordat iemand begint over het getal 10, we hebben er voortdurend boven gezeten :wink: ) behalve tot aan Darfeld daar waren het er 8.

Wat ik echt fantastisch vond is de groep. De team spirit is tot het laatste toe gebleven. Jans voor zijn brede rug :wink: Marjan voor haar gewiekste opmerkingen en hoe maak je een ketting schoon. Marco voor zijn tips in hoe plak ik een band. Trouwens een aantal dingen zal ik vast en zeker onthouden :wink: Anita voor haar niets ontziende kamareraadschap. Anne voor haar warmte en het uitwisselen van de maskers. Patrick omdat die lekker dichtbij woont. Nel en Anita voor hun uithoudingsvermogen. Door desondanks vanuit een gemiste afslag toch nog in Uelsen boven water te komen :roll: Zonder ook maar een onvertogen woord :) Petje af voor onze 2 zuiderburen die toch maar meegefiets zijn. James die niet bij te houden was. Betty die altijd wel een fles van het een en ander over heeft. Nogmaals bedankt voor je steun aan de organisatie hahahaha :wink: Ik wil wedden dat nu de pleuris uitbreekt. Maar ik kan altijd nog onder duiken.
Als ik het goed begrepen heb heeft niemand het echt koud gehad de laatste nacht :wink:

Ook ik wil iedereen bedanken voor zijn aanwezigheid. Ook voor de fietsers die eerder zijn weg gegaan. Het eindpunt is niet belangrijk de weg erheen wel. Hoewel ik op de fiets in mijn vakantie weg trek ben ik net als de meesten zo groen als gras. Je weet nooit wat er bij de volgende bocht gebeurd.

O ja kan iemand een blinde zoals ik uitleggen hoe ik mijn foto's op dit topicje kan plaatsen.

John

Leuk die foto's!!! :D

BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!
Wij hadden zondagavond ook zo'n wereldfietsende ijspegel aan de deur.
We hebben hem maar een warme douche, warme thee en een warme maaltijd voorgezet.

Nou maar hopen dat het over twee weken bij de Twentetocht wat warmer is :roll:

Blanche

Hulde aan de deelnemers! Mooie foto's. Zo te zien hadden jullie ook nog een mooi Paasvuur gemaakt?

Hoi fietsers,

had tot het laatste moment getwijfeld: wel mee gaan - niet meegaan, hoe wordt het weer, 8)

Toch 3 dagen heerlijk meegefietst, geen spijt gehad

De zondag met z,n zessen naar Enschede gefiets (Saskische Route)
erg mooi dwars door de bossen.

John bedankt tot de volgende tocht

Ingeborg :wink: