Additionally, paste this code immediately after the opening tag: duurzame mobiliteitsbeurs 29 maart - Forum Wereldfietser

duurzame mobiliteitsbeurs 29 maart

Op zaterdag 29 maart van 10-17 uur (jammer dat ik het zelf zo laat pas zag) een wellicht interessante beurs in Boxel bij 'De Kleine Aarde'.
Op de beurs staan de zuinigste auto's van dit moment en verder bijvoorbeeld ook vouw-, bak-, en innovatieve fietsen.

www.dekleineaarde.nl

Entree: gratis


Mobiliteitsbeurs

De ontwikkelingen in de autoindustrie gaan heel hard. Nieuwe auto's zijn een stuk zuiniger dan auto's van meer dan 3 jaar oud. Daarnaast zijn er alternatieve technieken en brandstoffen die de auto's nog milieuvriendelijker maken.

Tijdens de beurs zijn de auto's aanwezig en een deskundige kan al je vragen beantwoorden. Het verbruik, de uitrusting, de zitruimte, de kofferbakruimte, alles kan bekeken worden. Mocht je vervolgens graag een proefrit willen maken, dan kan dit via de dealer bij u in de buurt.

Op de beurs is ook een grote selectie innovatieve fietsen. Vouwfietsen; zodat in het vervolg met de auto de binnenstad gemeden kan worden, bakfietsen waar kinderen en de wekelijkse boodschappen met gemak in gaan, elektrische fietsen, enzovoort. De fietsen kunt u testen op onze fietstestplaats, de Bike Experience.

Daarnaast is er informatie, bijvoorbeeld over autodaten, Het Nieuwe Rijden, ideële autoverzekeringen, 'groen' leasen, enzovoort.
Er is vermaak voor jong en oud en het horecateam van De Kleine Aarde zorgt voor biologische catering.

He Maike,
Lekker niet met je eens, 4 personen 2 kampeeruitrustingen katoenen tenten!! ongeveer 1964 van Keulen naar Rotterdam 1 op 22!!
Goed geraden de al oude eend
Hoe ik ook mijn best doe ik kom niet meer in de buurt.
Redenen zwaardere motor, zwaardere auto Citoen Berlingo het kreng weegt 1230 kg en zoals bij menige auto na mijn eenden periode vraag ik me af wat is de meerwaarde van dat ding?
Rijstijl ? zo gelijkmatigmogelijk

Groetjes Opa Leen