Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Deze jongen moet erelid worden - Forum Wereldfietser

Deze jongen moet erelid worden

Bericht uit De Pers:
Collin Brinkmans, een 16-jarige jongen uit Stadskanaal, loopt van huis weg. Op een eenvoudige omafiets gaat hij op weg naar China. Echter, in Polen wordt hij door de politie van straat gehaald en terug naar huis gestuurd.
Hij zegt over zijn reis: 'Daar drooomde ik al jaren van. Fietsen is een fijne manier van reizen. Het is goedkoop en je ziet veel'.
Ik wilde hem graag mijn bewondering meedelen, maar de telefoongids meldt geen Brinkmans in Stadskanaal. Wie weet waar deze jongen woont?
Zie ook http://www.depers.nl/binnenland/183645/ ... Polen.html
hansmetz schreef:Bericht uit De Pers:
Collin Brinkmans, een 16-jarige jongen uit Stadskanaal, loopt van huis weg. Op een eenvoudige omafiets gaat hij op weg naar China. Echter, in Polen wordt hij door de politie van straat gehaald en terug naar huis gestuurd.
Hij zegt over zijn reis: 'Daar drooomde ik al jaren van. Fietsen is een fijne manier van reizen. Het is goedkoop en je ziet veel'.
Ik wilde hem graag mijn bewondering meedelen, maar de telefoongids meldt geen Brinkmans in Stadskanaal. Wie weet waar deze jongen woont?
Zie ook http://www.depers.nl/binnenland/183645/ ... Polen.html
De weggelopen(gefietste) puber na ruzie thuis.
Dit bericht stond hier twee weken geleden ook al.

Sorry Hans, ik had 'm ook al langs zien komen ergens in de laatste weken.

Hij is zelfs 2x op het forum langgeweest maar .............. Hans vraagt

"Wie weet waar deze jongen woont? "
Volgens de statuten kent de vereniging leden en begunstigers. In lijstduwers, ereleden of leden van verdienste is niet voorzien ;)
m-gineering schreef:Volgens de statuten kent de vereniging leden en begunstigers. In lijstduwers, ereleden of leden van verdienste is niet voorzien ;)

Tjonge, wel jammer dat we dan vandaag afgesproken hebben op de ledenvergadering dat het interim bestuur geen nieuwe initiatieven mag nemen. Anders had Hans nu direct de statuten hiervoor kunnen aanpassen. :)
groet Astrid

Hmm, ik betwijfel of hij wel lid wil worden. Als hij hier op het forum om advies komt vragen, wordt hem vast met klem afgeraden om met een omafiets met terugtraprem naar China te gaan fietsen en wordt gelijk een fiets met tenminste Rohloff naaf aangepraat. :lol:

De tovenaar schreef:Hmm, ik betwijfel of hij wel lid wil worden. Als hij hier op het forum om advies komt vragen, wordt hem vast met klem afgeraden om met een omafiets met terugtraprem naar China te gaan fietsen en wordt gelijk een fiets met tenminste Rohloff naaf aangepraat. :lol:
Tja, met zo'n terugtraprem kom je ook niet verder dan Polen ;)

Marten, kun jij daar dan geen verdertraprem van maken?
hansmetz schreef:Ik wilde hem graag mijn bewondering meedelen,
Leuke prestatie maar ik zou 'm een schop onder de kont geven want hij laat wel zijn "moeder in het ongewisse.

Aan de andere kant had ik wel willen zien hoe ver hij was gekomen...

Heinz Stücke is een eind gekomen...
Franke schreef:
hansmetz schreef:Ik wilde hem graag mijn bewondering meedelen,
Leuke prestatie maar ik zou 'm een schop onder de kont geven want hij laat wel zijn "moeder in het ongewisse.

Aan de andere kant had ik wel willen zien hoe ver hij was gekomen...
Maar als zijn moeder nou dacht; "ben ik eindelijk van dat (rot)jong af?

En misschien het jongste erelid? :lol:

120 Teletekst zo 20 jul
***************************************
Kort nieuws binnenland

***************************************
` Een Duitse peuter is van Duitsland
naar Nederland gefietst.Het driejarige
meisje werd in Emmer-Compascuum op een
fietspad met haar driewieler gevonden.
Haar ouders,net over de grens in Haren,
wisten niet dat hun kind erop uit was
gegaan en zes kilometer had gefietst.

Die wordt later Tourkampioen :lol:

Kijk ook eens op http://www.telegraaf.nl/binnenland/1526 ... ver__.html Als zij groter wordt moeten wij haar tot lid van de Wereldfietser bombarderen :D ! Zes kilometer? Volgens de kaart is de afstand van Haren naar Emmen ongeveer 23 km.

Dus de nieuwe Leontien heeft zich reeds aangekondigt...

Haike schreef:Dus de nieuwe Leontien heeft zich reeds aangekondigt...
De nieuwe Leontien? :? Het is wel een Duitse hoor...dus de nieuwe Judith Arndt zal je wel bedoelen :wink:

Zullen we dan meteen deze fransman ook maar erelid maken .... eindelijk iemand die fietsendiefstal aanpakt. (ook al gaat het om zijn eigen fiets). Er staat alleen niet bij dat de dief na een half uur al weer buiten stond.

http://www.nu.nl/news/1680653/122/Toeri ... ieven.html

Wouter

Die andere Fransman mag dan ook lid worden :lol:
Fransman fietst over snelweg naar Denemarken

ROERMOND - Na tips van automobilisten hebben agenten maandagmiddag een Fransman van zijn fiets geplukt op de A73 bij de uitgang van de Roertunnel. De Fransman vertelde volgens de politie onderweg te zijn naar Denemarken. De agenten gaven hem een stevig reprimande en begeleidden hem van de snelweg, waarna hij zijn weg over veiliger paden vervolgde.

Als aspirant 50-plusser stel ik voor om die weglopende peuters en pubers niet te belonen met een ere-lidmaatschap. Dat lijkt me niet passend binnen de doelstellingen. Wat we natuurlijk wel kunnen doen is een aparte jeugdafdeling oprichten die in de zomer jeugdkampen organiseert. De peuters mogen naar Portugal, de pubers mogen naar Pakistan.

Dat zal ze leren!