Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Bever doedagen 12 + 13 april - Forum Wereldfietser

Bever doedagen 12 + 13 april

Hey,

Voor degene die het nog niet weten maar toch geïnterreseerd zijn: morgen en overmorgen zijn er op De Paasheuvel te Vierhouten Bever Doedagen. Dit betekend dat er veel verschillende activiteiten op het programma staan wat betreft outdoorsporten.

O.a. een tentenshow, gps-cursus en veel informatietenten van bekende outdoormerken.

Op www.bever.nl staat meer informatie hierover.
Ik ben er iig wel te vinden.

Groeten,

Friso

ps. zelf werk ik niet bij bever en dit bericht moet dus niet worden beschouwt als sluipreclame

"betekend"... "beschouwt"... Misschien een outdoor spelcursus volgen?

Dank je wel Friso voor de tip

De reactie van Willem is erg Flauw

Het gaat om de tip en niet om de schrijffouten.

(Moeder van een zwaar dyslectische zoon)

willem.megens schreef:"betekend"... "beschouwt"... Misschien een outdoor spelcursus volgen?
Misschien moet je eens minder zeiken op mensen met een d of t achterstand. Dit geldt trouwens voor meer forumgebruikers.

Dit zou de sfeer ten goede komen op het forum.

En het is trouwens een spellingscursus. Bij een spelcursus leer je met een bal of een racket spelen.

Ja, laten we het over spelfouten gaan hebben, daar is dit echt het juiste forum voor! :?
Dusssss.... laten we DIE discussie hier verder maar niet voeren, oke?



Friso, goed dat je het aankaart, er zijn vast mensen die interesse hebben.

Ja Friso, goet dat je het aankaart, maar is het 12-13 mei of 12-13 april?
En ja.. geeft niets hoor van de spelvouten

oeps foutje! 12 + 13 april! :) morgen dus ;)

Hoi Friso,

Misschien ook handig om de titel in 12 en 13 april te veranderen.
Groetjes van iemand die ook weleens (spel)fouten maakt :wink:

Ik ga fietsen met 17 andere Wereldfietsers in Twente dus ik kom niet!

Blanche

Relax, was gewoon een geintje, maar idd wat flauw. Veel outdoorplezier!

fietsjunks schreef:Ja, laten we het over spelfouten gaan hebben, daar is dit echt het juiste forum voor! :?
Dusssss.... laten we DIE discussie hier verder maar niet voeren, oke?



Friso, goed dat je het aankaart, er zijn vast mensen die interesse hebben.
Off-topic:
Toch nog niet gestopt als mod? :lol:

Grr... ook nog bever dagen :S kan ik mezelf niet in 10 stukjes splitsen, dan kan ik naar alles toe. Ik ben er dus niet, sociale leven roept :(
willem.megens schreef:Relax, was gewoon een geintje, maar idd wat flauw. Veel outdoorplezier!
Tip: voor non-verbale hints (aangeven dat je tekst een geintje, sarcastisch, gefrustreerd o.i.d. is), is het handig om emoticons te gebruiken ;)

Friso schreef:Misschien moet je eens minder zeiken op mensen met een d of t achterstand.
Friso,

Ik moet bekennen dat ik volledig over al je taalfouten in je oorspronkelijke bericht heb heengelezen. Maar bovenstaande opmerking intrigeerde me. Wat bedoel je in vredesnaam met "mensen met een d of t achterstand"?

Bedoel je
- mensen met een hersendefect, waardoor ze het verschil tussen d en t niet kunnen ontwaren?
- mensen die te dom zijn om het verschil tussen d en t te leren?
- mensen die nooit de kans hebben gekregen het verschil tussen d en t te leren?
- mensen die vroeger op school niet hebben opgelet en daardoor nu het verschil tussen d en t niet kennen?
- of mensen die te lui zijn om het verschil tussen d en t toe te passen?

Gaele

Gaele, volgens mij ben je er nog wel vergeten. Dyslexie bijvoorbeeld. Dat is geen hersen"defect", en bij de rest past het ook niet.

Wat wil je nu dus bereiken met deze post?

Voor zover ik weet heeft dyslexie een neurologische oorzaak. Maar goed, ik ben geen lid van de DNA*.

Friso schrijft een bericht met een aantal taalfouten. Willem maakt daar een geintje over. Dan gaat Friso daar serieus op in, en trekt het in het algemene. In feite zegt hij: ik behoud mij het recht voor om op dit forum taalfouten te maken, en iedereen die daar wat van zegt is een zeikerd.

Dan wil ik wel eens weten waarom hij überhaupt taalfouten maakt. Zit er een duidelijk aanwijsbare oorzaak achter, of is ie gewoon te lui of te slordig?

Nogmaals: ik viel niet over zijn oorspronkelijke bericht. Maar gewoon netjes Nederlands gebruiken vind ik een kwestie van respect opbrengen voor de lezer.

--
* Nederlandse Dyslexie Associatie

@Gaele,

Volgens mij gaat het er om dat de boodschap of de vraag duidelijk is en dat is het. Ik kan er ook slecht tegen dat mensen zeiken over een d's en t's. Bah, wat flauw.
Ik haalde (als Fries) hoge cijfers voor Nederlands maar kreeg voor spelling lage cijfers. Om dit te verbeteren heb ik privé les gehad maar dit zorgde nauwelijks voor verbetering. Kennelijk heb ik dit inzicht niet en zo zijn er velen met mij.

Wat een gelul allemaal. Ga liever fietsen.

Inderdaad: geen geintjes en ander gezeik meer op het forum en fietsen maar! :roll:

Tokkelaar schreef:Wat een gelul allemaal. Ga liever fietsen.
Ja, zo beeindig ik steevast iedere vergadering...