Additionally, paste this code immediately after the opening tag: VERKOCHT Avaghon stalen frame maat 52cm - Forum Wereldfietser

VERKOCHT Avaghon stalen frame maat 52cm

Ik bied mijn Avaghonframe aan omdat het frame voor mij te kort is. Ik heb het vorig jaar gekocht en heb er weinig mee gereden.
Het gaat om een stalen, 26" frame. De kleur is zwart. Het frame is in perfecte staat, geen lakschade o.i.d.
Ik bied het frame aan met de onderdelen zoals op de foto

Vraagprijs €250
lies schreef:Ik bied mijn Avaghonframe aan omdat het frame voor mij te kort is. Ik heb het vorig jaar gekocht en heb er weinig mee gereden.
Het gaat om een stalen, 26" frame. De kleur is zwart. Het frame is in perfecte staat, geen lakschade o.i.d.
Ik bied het frame aan met de onderdelen zoals op de foto

Vraagprijs €250

Afbeelding
Het is een frame voor een Rohloffnaaf, maar je kunt de padden ook uitwisselen voor een versie met een derailleuroor

Dank je, Marten.
Dit was ik vergeten erbij te vermelden.

Mooi frame Lies, ik denk iets te klein voor mij.... :cry:
Is het frame nog te koop? Zo ja is er info over maten/geometrie frame voorjanden?

groet, J

[quote="lies"]Ik bied mijn Avaghonframe aan omdat het frame voor mij te kort is. Ik heb het vorig jaar gekocht en heb er weinig mee gereden.
Het gaat om een stalen, 26" frame. De kleur is zwart. Het frame is in perfecte staat, geen lakschade o.i.d.
Ik bied het frame aan met de onderdelen zoals op de foto

Vraagprijs €250
Wacht het frame nog op een nieuwe eigenaar?

groet, J
Dag Lies, kun je aan mij de maat doorgeven van de zitbuislengte (c-t), de bovenbuislengte (h-h) en de afstand van de voorvork tot aan het balhoofd. Dan heb ik een idee wat de grootte van dit sloopy frame in werkelijkheid is.

Het frame is nog steeds te koop...

Voor alle geinteresseerden hier de maten van het frame:
De afstand van het hart van de trapas tot de bovenkant van de zadelbuis is 52cm.
De lengte van de bovenbuis ( hart balhoofd tot hart zadelbuis) is 52 cm langs de buis gemeten.
Horizontaal van het hart van het balhoofd tot het hart van de zadelpen is 54cm.

Groetjes Lies

hoi ik heb u 2pb's gestuurd maar nog geen reactie ontvangen,misschien eens in de inbox kijken ben er verleden week al mee begonnen.gr.ruud.

hallo lies, heb je dat frame nog ?
heb je ookeen pm'tje gestuurd
groetjes