Additionally, paste this code immediately after the opening tag: [TKA] wit Macbook = VERKOCHT - Forum Wereldfietser

[TKA] wit Macbook = VERKOCHT

Ik heb een wit Macbook met dvd schrijver en 2 Gig 2e hands gekocht om 3 maanden mee te fietsen maar hij is me te zwaar. Ik doe het wel weer met internet cafés.

Het is een mooi machientje met een goede geluidskaart (als je mp3 op je stereo wilt draaien) en videokaart waar je makkelijk een 24 inch monitor aan kan hangen (kabel zit erbij). Hij vervangt een wat oudere desktop met glans. En Apple is best een fraai besturingssysteem, makkelijk en virusvrij.

Nu kan ik hem goed aanbieden omdat er nog tot juli garantie opzit.

[edit] Nieuwe prijs: 777 euro want ik zag net bij de Apple site dat voor 999 een nieuwe lichting Macbooks te koop is en die kan alles wat die van mij kan, ook wel wat meer en helaas wel nog steeds 2.3 kilo.

[edit] 13 inch
Core 2 Duo 2GHZ
2048MB Ram
80GB HDD, 5400 RPM
Superdrive (DVD-rewriter)
Intel GMA 950
2x USB 2.0
1x Firewire 400
1x Mini-dvi to dvi/vga output
1x Audio out
1x Audio in

Moderated: Titel aangepast

ik gebruik met volle tevredenheid een macbook pro, en kan alleen maar bevestigen dat het idd een goede prijs is , ik hoop dat je een koper vind.

groetjes,

Thomas
bikelike schreef:Ik heb een wit Macbook met dvd schrijver en 2 Gig 2e hands gekocht om 3 maanden mee te fietsen maar hij is me te zwaar. Ik doe het wel weer met internet cafés.
Daarvoor is er nu de macbook air hé (1,36kg) :wink:

zeer mooie prijs, maar mijn beblutste 12" powerbookje heeft zijn laatste adem nog lang niet uitgeblazen :wink:

Heb voor mee te nemen op fietsvakantie een ASUS EEE pc 701 aangeschaft. Kost geen drol (290 Euro zonder BTW) en weegt 900 gram + een beetje. Het scherm is wel een beetje klein, maar er valt redelijk op te werken.
Had vorig jaar voor dat doel ook een macbook gekocht maar ik vind die toch wat te zwaar en te fragiel om alle schokken te overleven....