Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Zijn wereldfietsers solisten of rijden ze met meerderen - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Zijn wereldfietsers solisten of rijden ze met meerderen

wwwillem schreef:Wat echt een nadeel is, is winkelen in grotere winkels, omdat je eigenlijk veel te lang moet zoeken
Nou wwwillem, je onderschat jezelf. We hebben laatst harstikke snel samen gewinkeld in die grote supermarkt in Stavelot. En het samen koken ging ook supersnel! Wel ongezellig dat we als eersten klaar waren.

Hallo allemaal.

Solo.
Om de hiervoor genoemde redenen, maar ook omdat ik, volgens sommige, midden in de nacht opsta (rond 06:00 h) en dan meestal voor 07:00 h op de fiets zit.



Groeten

Ger

ger1 schreef:maar ook omdat ik, volgens sommige, midden in de nacht opsta (rond 06:00 h) en dan meestal voor 07:00 h op de fiets zit.
Heerlijk, oppad wanneer de hele camping nog slaapt :wink:

willem.megens schreef:
wwwillem schreef:Wat echt een nadeel is, is winkelen in grotere winkels, omdat je eigenlijk veel te lang moet zoeken
Nou wwwillem, je onderschat jezelf. We hebben laatst harstikke snel samen gewinkeld in die grote supermarkt in Stavelot. En het samen koken ging ook supersnel! Wel ongezellig dat we als eersten klaar waren.
Waren we als eerste klaar, gelukkig was er nog wat na.

Het lijkt al weer zo lang geleden.Met de rit door de Hoge venen heb je wat gemist, maar die had je vast wel eens gezien.

Groeten.

Willem

Al 39 jaar solo wereldfietser. Van Jordanië tot Californië en van Värmland tot Italië aan toe. Allemaal voordelen: eigen tempo, stoppen wanneer ik dat zelf wil, geen gedoe als je een afslag mist. Heerlijk drie weken in eigen gedachten. Makkelijker contact met de lokale bevolking.
's Avonds op de jeugdherberg gezellig babbelen met andere gasten of een leuke stoot :lol: ontmoeten (toen ik nog vrijgezel was, uiteraard), wat met een tent niet mogelijk is. Ook voldoende tijd en rust om bepaalde dingen te doen die ik zelf wil.
Maar mijn vrouw heeft nu zojuist een nieuwe fiets gekocht. Ik hoop volgend jaar om samen met haar in Engeland en Schotland te fietsen.

Solo! Dezelde argumenten als Fedor Marjan en Whisky.

J. Ellenberger

Hoi!
Martin E. van Doornik schreef: 's Avonds op de jeugdherberg gezellig babbelen met andere gasten of een leuke stoot :lol: ontmoeten, wat met een tent niet mogelijk is.

Wat dat betreft is mijn ervaring heel anders :oops: Tis dan alleen wel erg knus in de tent, dat wel :P

Fiets de wereld,
Whisky

Martin E. van Doornik schreef: of een leuke stoot :lol: ontmoeten
Een stoot voor je gezicht :?: :?
Sorry Martin maar elke keer als jij het over jeugdherbergen hebt moet je er even bij vertellen dat je leuke stoot ontmoet of meerdere benamingen voor wat gewoon vrouw heet. Ik kan er niets aan doen maar mij ergert het en ben wederom blij dat ik nooit in een jeugdherberg heb geslapen waar jij vertoefde.

gelukkig zijn er de romatische kampeerders

Michael W schreef:
ger1 schreef:maar ook omdat ik, volgens sommige, midden in de nacht opsta (rond 06:00 h) en dan meestal voor 07:00 h op de fiets zit.
Heerlijk, oppad wanneer de hele camping nog slaapt :wink:
En je hebt ook geen last van dat gehoest, gekuch, geproest en andere vreselijke geluiden in de was/toiletruimtes. :wink:

En verders mag van mij vrouwonvriendelijk geklets gemodereerd worden.

marjan schreef:
Martin E. van Doornik schreef: of een leuke stoot :lol: ontmoeten
Een stoot voor je gezicht :?: :?
Sorry Martin maar elke keer als jij het over jeugdherbergen hebt moet je er even bij vertellen dat je leuke stoot ontmoet of meerdere benamingen voor wat gewoon vrouw heet. Ik kan er niets aan doen maar mij ergert het en ben wederom blij dat ik nooit in een jeugdherberg heb geslapen waar jij vertoefde.

gelukkig zijn er de romatische kampeerders
Goed zo Marjan, zo zou ik het ook zeggen!!

Ik ga overigens al 44 jaar samen op fiets/kampeervakantie met al zijn ups en downs!!!
Heerlijk s'avonds nagenieten in het tentje!

Misschien tijd voor een nieuw topic 'wat doen die wereldfietsers toch in hun tent?'

marjan schreef:
Martin E. van Doornik schreef: of een leuke stoot :lol: ontmoeten
Een stoot voor je gezicht :?: :?
Sorry Martin maar elke keer als jij het over jeugdherbergen hebt moet je er even bij vertellen dat je leuke stoot ontmoet of meerdere benamingen voor wat gewoon vrouw heet. Ik kan er niets aan doen maar mij ergert het en ben wederom blij dat ik nooit in een jeugdherberg heb geslapen waar jij vertoefde.

gelukkig zijn er de romatische kampeerders
Lighten up! Gewoon een geintje, moet toch kunnen? Misschien ben ik het wel gewend omdat ik in een mannenwereld werk, maar niet zo druk maken om dit soort grapjes, dat maakt je leven een stuk makkelijker!

Ellen

En nu wordt ook al de Feministische Meetlat opgeheven! En in Huizen ook een naaktschilderij verhangen. :?

Waar moet dat heen... :wink:

Rachel,
feministe van het eerste uur
en ja, ook werkend in
een mannenbolwerk!

Michael W schreef:
Michael W schreef:
ger1 schreef:maar ook omdat ik, volgens sommige, midden in de nacht opsta (rond 06:00 h) en dan meestal voor 07:00 h op de fiets zit.
Heerlijk, oppad wanneer de hele camping nog slaapt :wink:
En je hebt ook geen last van dat gehoest, gekuch, geproest en andere vreselijke geluiden in de was/toiletruimtes. :wink:

En verders mag van mij vrouwonvriendelijk geklets gemodereerd worden.
Een mooie vrouw "stoot" noemen. Is dat nu vrouwonvriendelijk of juist een compliment? De wiskundige betekenis van "stoot" is toch niets mis mee? Het is zeker door Martin niet als kwetsend bedoeld, maar wel geeft hij graag blijk van zijn belangstelling voor vrouwen in sommige topics. Is dat nu zo erg of belangrijk genoeg om op te roepen om dit te modereren?

Zelf fiets of reis ik het liefst alleen om stoten te ontmoeten.

Demy schreef:Zelf fiets of reis ik het liefst alleen om stoten te ontmoeten.
Ik zou zeggen "ga dan maar lekker fietsen met Martin" !! :wink:

Michael W schreef: Ik zou zeggen "ga dan maar lekker fietsen met Martin" !! :wink:
Is er dan niet het risico van een opstootje? :? Ik bedoel, twee hitsige heren op de fiets in elkaars wijk? :wink:

Demy schreef: Zelf fiets of reis ik het liefst alleen om stoten te ontmoeten.
Ik fiets met vering om juist dat te voorkomen. Niks is zo vervelend als een stootlek onderweg :lol:

Whisky

Wikipedia schreef:In de natuurkunde is de stoot een grootheid gerelateerd aan de kracht en de tijdsduur van een botsing.
Nou, ik hoop dat de politie op de hoogte is van deze sensatiezoekers... :lol:

whisky schreef:
Demy schreef: Zelf fiets of reis ik het liefst alleen om stoten te ontmoeten.
Ik fiets met vering om juist dat te voorkomen. Niks is zo vervelend als een stootlek onderweg :lol:
Whisky
Rachel schreef:
Michael W schreef: Ik zou zeggen "ga dan maar lekker fietsen met Martin" !! :wink:
Is er dan niet het risico van een opstootje? :? :

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

fietsjunks schreef:
Lighten up! Gewoon een geintje, moet toch kunnen? Misschien ben ik het wel gewend omdat ik in een mannenwereld werk, maar niet zo druk maken om dit soort grapjes, dat maakt je leven een stuk makkelijker!

Ellen
Lighten up?
Gewoon een kritische noot, moet toch kunnen?
Maak me verre van druk en heb een plezierig leven.

Marjan.