Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsen naar Wenen en Boedapest - mei 2008 - Forum Wereldfietser

Fietsen naar Wenen en Boedapest - mei 2008

1. Fietsen door Duitsland, veel klimmen en dalen,steilste klim 15%
Afbeelding

2. Na een stadsrondleiding op de grote markt in Nurnberg. Bovenaan de kerk begon op 12uur stipt met mooi geluid dit rond te draaien. Iedereen kwam samen om het spektakel mee te maken.
Afbeelding

3. Mooi vlak fietsen tussen Passau en Wenen langs de Donau.
Afbeelding

4. In het stuk van Passau tot Linz een bootje moeten nemen om aan de andere kant van de Donau verder te fietsen.
Afbeelding

5. Het machtige Hofburg in Wenen. Spijtig dat het regende.
Afbeelding

6. Ook zeer mooi in Wenen was de Karlskirche.
Afbeelding

7. De ketttingbrug in Boedapest over de Donau. Prachtige brug.
Afbeelding

8. In Boeda op een uitkijkpunt waar ik uitzicht had over gans de Hongaarse hoofdstad. Het hoogtepunt van de reis.
Afbeelding

Verdere foto's en het verslag is te vinden op de website: http://www.freewebs.com/antwerpen-boedapest.

Mooie foto's en verslag. Je hebt het jezelf in elk geval niet gemakkelijk gemaakt door in Duitsland niet de rivieren te volgen, maar gewoon steeds recht over de heuvels heen te gaan!
(Wat je over de Rijn schrijft, klopt niet helemaal; je kunt tegenwoordig over prima fietspaden de oever van de Rijn volgen, helemaal tot aan Bazel, en verder natuurlijk.)

peter de rijk schreef:Mooie foto's en verslag. Je hebt het jezelf in elk geval niet gemakkelijk gemaakt door in Duitsland niet de rivieren te volgen, maar gewoon steeds recht over de heuvels heen te gaan!
(Wat je over de Rijn schrijft, klopt niet helemaal; je kunt tegenwoordig over prima fietspaden de oever van de Rijn volgen, helemaal tot aan Bazel, en verder natuurlijk.)
Ik heb mijn tekst over dat stuk als volgt aangepast:

"Zoals velen mogelijk denken had ik ook langs de Rijn een heel stuk door Duitsland kunnen fietsen maar goed ik had mijn route op voorhand uitgetekend en was benieuwd hoe deze er in werkelijkheid ging uitzien en zo begon deze tocht dan na het uitrijden van de stad Bonn."

Mocht ik nog eens langs Bonn naar Beieren willen fietsen dan probeer ik zeker eens verder te fietsen langs de Rijn, zal idd een stuk makkelijker gaan dan mijn nu gereden fietsroute.