Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Even polsen. iemand interesse in een singlespeed tocht? - Forum Wereldfietser

Even polsen. iemand interesse in een singlespeed tocht?

Hi,

heb net mijn singlespeeder/fixed voorzien van de mogelijkheid tot het vervoeren van wat bagage, dus dacht misschien ist wel leuk om met een aantal mensen een tochtje te maken met de singlespeed/ fixer?

Afbeelding

Weet niet hoeveel mensen er hier onder de wereldfietsers rond crossen met een ss-er/ fixer en of er animo is voor een leuk tochtje?

Ik hoor/ lees het nog wel, als er meer gelijkgestemden zijn kunnen we eens overleggen over hoe wat waar enzo.

Bas

Een WF SS/Fixie dag/weekend lijkt me een top plan!

Ik zou een BOB achter mijn SS moeten hangen om bagage mee te nemen maar dat is geen punt.

Martijn en Marc ook interesse?

Jimbo
B@se schreef:Hi,

heb net mijn singlespeeder/fixed voorzien van de mogelijkheid tot het vervoeren van wat bagage, dus dacht misschien ist wel leuk om met een aantal mensen een tochtje te maken met de singlespeed/ fixer?
Leuk plan, ik heb meer fixies dan tijd (komende weekend moet ik ook al afzeggen @#$%^) maar als het te organiseren valt doe ik mee

Mijn fixie is nog niet klaar, maar die krijgt zeker bagagecapaciteit.
Had ook al eens aan iets dergelijks gedacht, maar weinig tijd om het te organiseren. Ben wel enigszins beperkt in vrije weekend, maar als het past ga ik mee.

Mooie uitdaging om ook eens een keer echt basic onderweg te zijn.

Welk gebied denk je aan?

Zou graag mee gaan, maar Bas heeft zondag m'n enige singlespeed gezien.
Nog even doorsparen tot ik wat geld én tijd heb voor een fietswaardige SS :wink:.

Is een degelijke stadsfiets met terugtraprem dan ook welkom? :)
een andere ss heb ik helaas niet.

lennart schreef:Is een degelijke stadsfiets met terugtraprem dan ook welkom? :)
een andere ss heb ik helaas niet.
Tuurlijk, en je allereerste driewielertje is ook goed ;)

Ik bedenk me net dat een fiets met 1 verzet niet bestaat. Je kunt altijd zitten, staan of lopen, wat dus 3 verschillende "verzetten" zijn... :wink:

steppen kan ook :)
fijn dan kan ik mee. wanneer ?

1e gat in mijn agenda 14 15 juni.

Als de stadsfiets ook mag dan heb ik er ook wel oren naar! Ik heb nog 2 weken voordat ik een blokje om ga, dus het moet niet te laat worden... :D

Ha, ha,

Zijn er nog serieuze plannen voor een 1-versnellingtocht of is het 1-snelheidtocht.

Ik heb er wel oren naar. Ik wil ook wel iets organiseren.

Voorstel: tochtje door midden-Nederland, vanuit Amersfoort of Utrecht, niet helemaal vlak, camperen (camping, paal of wild), misschien een paar stukjes onverhard, twee-dagen (1 nacht), ongeveer 80 km per dag, avondprogramma: lekker filosoferen over de voor- en nadelen van singlespeeden en waarom het zo leuk is, maar veel anderen dat dan weer niet snappen. Zijn vast mooie ingredienten voor een verhaal in het tijdschrift.

Reacties?

Marc

Ik ga ff overslaan helaas.
Komende tijd net iets te druk en een iets te volle agenda.
OTR-trektocht'08 ga ik er bij zijn als SS-er 8)

Groet,

Martijn

Als ik dat weekend kan, ben ik van de partij.

Marco

Een X-post van een ander forum en een beetje "reclame" voor een singlespeed "evenement" in augustus SingleSpeedPirateCrossOllanda
2 dagen, +/- 300km, 3 a 4 routepunten (geen uitgepijlde route) "snelste" rijder "wint".
Kijk voor de details op de website



Gijs

De definitieve datum voor SSPCO 2008 is bekend (15/16/17 augustus) en inschrijving is mogelijk. Ook zijn er meer details bekend. Kijk op de >> website << van het singlespeed forum gedeelte van DP. Je kunt gerust een vraag stellen op dat forum of mij een pb sturen.
Over ongeveer een maand gaat het gebeuren. Heb je zin in gezelligheid of wil je je krachten meten? > website <