Additionally, paste this code immediately after the opening tag: meerdere gebruikersnamen? - Forum Wereldfietser

meerdere gebruikersnamen?

Via een alerte forumbezoeker ben ik erachter gekomen dat onder mijn naam ook de berichten van andere "Suzanne's" staan.
Ik heb me maar 1x aangemeld. Aangezien de "Suzanne" al vergeven was heb ik me als *Suzanne* aangemeld, maar als ik bij mijn naam de berichten aanklik verschijnen daar ook de andere Suzanne's. Hoe kan dit en kan dit veranderd worden. Ik hoor het graag!

"*" is een wildcard of jokerteken bij zoeken :P

Hoi Suzanne,
in veel programma's is het * (sterretje) een zogenaamde wildcard. Je gebruikt dit voor je naam, maar 'het programma' ziet zit als "ik laat alles zien waarin de naam suzanne voorkomt" . Dit omdat je een sterretje voor en een sterretje achter je naam hebt geplaatst.
Bij de meeste programma's is het verboden (onder andere) het sterretje in je (inlog)naam te gebruiken.
Groeten van Wim

Ha, bedankt! Dat wist ik niet ;-) Een deel opgelost, maar nu, (hoe) kan ik mijn naam wijzigen zodat dit niet meer gebeurt?

Misschien dat berichtje met een verzoek aan een van de moderators iets oplevert.