Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Ben naar de alpen - Forum Wereldfietser

Ben naar de alpen

Hoi!

De komende weken ben ik niet online want ik zit dan lekker in de Alpen in de buurt van Mittenwald. Niet op de fiets dit keer maar te voet van hut naar hut.

Dus tot dan!

Whisky

Geniet ervan.

..& take care. Kun je over de grens Oostenrijk inkijken. :lol: De Walchensee ken ik van het skeeleren op het mooie asfalt eromheen. Verderop de Zugspitze en omgeving van het lopen..Maar Mittenwald, niet.

Viel Spaß! :wink:

Hoi!

Daar ben ik weer! Heerlijk twee weken in de bergen rondgewandelt en geklommen en ik zit weer vol frisse fiets ideeen en ben dus weer actief op het forum. De komende dagen heb ik weer lekker vanalles te lezen en kan ik weer lekker wegdromen bij al die mooie vakanties van mede fiesers :)

Dut tot later en fiets de wereld!
Whisky

:lol: :lol: Na welkom terug dan! Zie nu pas dat je weg was.

En hoe zit het nu met je promoveren, Marc?
Met al die tripjes komt 't natuurlijk nooit af. Of was het al af?
:wink:

Blanche schreef::lol: :lol: Na welkom terug dan! Zie nu pas dat je weg was.

En hoe zit het nu met je promoveren, Marc?
Met al die tripjes komt 't natuurlijk nooit af. Of was het al af?
:wink:
Hoi Blanche!

Ja dat promoveren moet maar even wachten. Eerst moet ik jullie cuba filmje en zo bekijken :D en eind september zit ik weer in polen voor een bruiloft en maak vervolgens de Tatra onzeker. Maar daaaarnaaaa moet ik wel eens misschien een keertje promoveren al is het maar om een baan en dus centjes voor de volgende reis te krijgen :)

Fiets de wereld,
Whisky

Hmm, in de buurt van de Zugspitze... Da's ook in de buurt van Füssen dus. In die prachtige omgeving ben ik ontgroent bij het tourskiën! Mocht je de voorzitter van de regionale afdeling van de alpenverrein nog tegen zijn gekomen, dan heb ik nog weetje... Hij dacht dat we met een tour rond 13.00 uur boven op de berg zouden staan, immers met een groentje. Dus om kwart over 12 stonden we weer voor z'n neus bij de berghut. Hij teleurgesteld omdat hij eerst dacht dat we niet boven waren geweest :lol:...

En heb je ervan genoten? :D

Hoi!
Robertjan schreef: En heb je ervan genoten? :D
Natuurlijk, het was weer helemaal fantastisch :-D Ik heb veel panorama's gemaakt net als geluids-opnames van die heerlijke rustgevende koeienbellen. Helaas heb ik op dit moment geen internet maar zodra mijn router weer werkt, zet ik de foto's online en werk mijn website bij :-)

Fiets de wereld,

Whisky