Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wereldfietsbeurs 16 november Rotterdam - Forum Wereldfietser

Wereldfietsbeurs 16 november Rotterdam

Beste Mensen,

16 november is het weer zover dan hebben we het Nivongebouw weer ter beschikking om al het moois uit te dragen wat we als vereniging te bieden hebben! We willen informeren, inspireren en een sfeer neerzetten, ja dat wil ik ook! Dus heb je nog stoere verhalen, mooie plaatjes, leuke workshop of iets dat past bij ons thema laat het me even weten.

Meer informatie komt binnenkort op de site

Inge

Veel succes - ik zit helaas (nou ja, helaas) in Israel tot eind januari.
Wim

Jammer, ik ga precies die dag naar Nieuw Zeeland toe. Volgend jaar weer een nieuwe kans.

Beste Mensen,

Helaas hebben we nog twee mogelijkheden voor een workshop open staan. Om te voorkomen dat de leden van de activiteiten commissie ook alle workshops geven zou ik graag willen dat iemand nog deze aanvulling doet. Hulp is er altijd. De onderwerpen die we willen behandelen zijn GPS en voorbereiden fietsreis. Wie o wie?
mail even naar inge.meere@gmail.com

Op de afgelopen leden veragdering kwamen alle "vieze" verhalen naar boven. Gelukkig bedierf het de smaak van de wijn niet :lol: Het idee werd geboren om op de beurs een bord op te hangen met als thema "o shit". Print je verhaal dus even uit en dan kunnen we hem ophangen ter lering en vermaak van vele.

inge

GPS !
Daar is in toenemende mate belangstelling voor. Wie van de GPS-gebruikers wil daarover iets vertellen?

jim

Ik ben aan het inpakken voor de workshop/presentatie die ik samen met Jim geeft over lichtgewicht fietskamperen.
Uitrusting als die op de laatste Off The Road trektocht gaat mee, alles in een rugzakje.
Belachelijk weinig als ik er zo naar kijk:)
Ben benieuwd hoe de sfeer gaat zijn, is voor mij de eerste keer dat ik überhaupt naar zoiets toe ga eigenlijk.

Groeten,

Martijn

Cubeman schreef:Ik ben aan het inpakken voor de workshop/presentatie die ik samen met Jim geeft over lichtgewicht fietskamperen.
Uitrusting als die op de laatste Off The Road trektocht gaat mee, alles in een rugzakje.
Belachelijk weinig als ik er zo naar kijk:)
Ben benieuwd hoe de sfeer gaat zijn, is voor mij de eerste keer dat ik überhaupt naar zoiets toe ga eigenlijk.

Groeten,

Martijn
Ik ben jaloers, ik geloof dat ik meer moet meesjouwen ;)

ik wens iedereen heel veel plezier..................

wij gaan morgen genieten van de sint die aankomt in Tilburg.....................

Zo, dat leek me wel weer een geslaagd event!
Was gezellig om veel mensen te spreken en verschillende ideeën die mensen spuien aan te horen.
En veel leuke reacties gekregen ook.
Ik heb in ieder geval genoten!

Groeten,

Martijn

Zoals Martijn al heeft gemeld is de Wereldfietersbeurs in het Nivon weer zeer geslaagd.
Een gevarieerde ploeg dialezers, workshoppers en informanten hebben ruim 230 bezoekers van allerlei soorten informatie voorzien.
Op de begane grond en op beide verdiepingen stonden tientallen Wereldfietsers van allerlei pluimage de bezoekers te woord. Landkaarten, fotoboeken, reisgidsen en tegenwoordig ook digitale fotolijsten brachten de bezoekers in exotische en minder exotische sferen.

Het traditionele uit eten deden we dit keer niet bij de Indiër maar bij het Nivon zelf. Voor vijf euro kregen we een (h)eerlijke Hollandse maaltijd, zodat we met een tevreden gevoel weer naar huis konden.

Namens de activiteiten commissie bedank ik de vrijwilligers en de bezoekers voor hun inzet. Zonder jullie hadden Inge, Wendy, Freek, jim en ik niet zo veel plezier gehad.

Groeten,

John.

Voor het eerst als deelnemer aan meegedaan en het is voor mij een leuke ervaring geweest. M.n. Inge heeft goed voor de inwendige mens verzorgt en daarvoor wil ik haar bedanken.
Door mijn verkeerde inschatting kon ik helaas mijn presentatie over Sulawesi niet geheel afmaken :oops: , maar dat werd ruimschoots gecompenseerd door de serieuze belangstellenden die later met hun vragen aan de balie kwamen. Dat ik volgend jaar weer van de partij zal zijn spreekt voor zich.

Wim

Ook wij hebben dit jaar voor het eerst als deelnemer aan het onderdeel "fietsers informeren fietsers " meegedaan en hebben absoluut geen spijt van de "verre"reis die wij hiervoor moesten ondernemen. We hebben genoten van de beangstelling die er was voor onze tochten en de verzorging was buitengewoon goed. Wij komen een volgend jaar graag weer.

Henriette en Harry

http://www.fietsvakantielinks.nl/
http://www.fietsvakantielinks.nl/harryopdefiets