Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Nieuwsbrief activiteiten - Forum Wereldfietser

Nieuwsbrief activiteiten

Beste Actievelingen,

Op de vergadering kwam naar voren dat de wens leeft om ook informatie gestuurd te krijgen ipv zelf zoeken op het internet. Dit hebben we voorheen niet gedaan omdat de meeste berichten afgevangen werden door de spam filters en vele adressen niet bekend of correct waren.

Ik wil een paar testen doen met een nieuwsbrief om te kijken of alles gaat zoals wij wensen. Dit is één vorm maar er zijn mogelijk nog andere vormen te bedenken die nog beter tegemoet komen aan de wensen. Misschien kunnen we hier op dit forum een discussie starten over hoe het eruit moet zien, frequentie, vorm etc.

Ik hoor het wel

Inge
ps wil je je zo zie zo aanmelden om te beginnen voor het testen stuur dan even een mailtje naar mij; inge.meere@gmail.com

hoi inge,
Voorheen hebben we toch ook al een nieuwsbrief gehad?

Dat zou kunnen, ik heb hem nooit gekregen. Weet er iemand hoe het zat?

Is de voorpagina misschien ook al een soort nieuwsbrief?

is RSS feed mogelijk een oplossing?

Inge

De nieuwsbrief werd gemaakt door de voorzitter van de activiteitencomissie (3 keer raden wie dat in het begin was:)). De webmaster maakte daar een keurige nieuwsbrief in html opmaak van die vervolgens naar de leden werd verstuurd die op een lidmaatschapskaart hadden aangegeven interesse in de nieuwsbrief te hebben.

Ha Inge,

zowel Marco Meijerink als ik hebben jarenlang een digitale nieuwsbrief verstuurd aan alle leden die een e-mail adres hadden opgegeven.

Misschien heb jij je nooit daarvoor opgegeven? Tot april van dit jaar is-ie in elk geval verschenen. Hij moet ook ergens op de site beschikbaar zijn.

Dit is overigens ook bekend bij een deel van het huidige bestuur.

Een prima idee, die digitale nieuwsbrief! Een idee is het om die via internet te versturen, door iedereen die hem wil ontvangen, op internet zich aan te laten melden. Dit scheelt de webmasters een hoop werk om die brieven te versturen. Een meerderheid van het vorige bestuur was hier voor. Het is echter tegen gehouden.

Kortom, nu een nieuw bestuur, nieuwe voorzitter nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Groet,
Freek

Ook ik heb nooit een nieuwsbrief ontvangen, Inge.
Dus als die er komt, hoop ik dat er een nieuwe oproep gaat naar de leden voor de registratie van de e-mails. Of halen jullie die rechtstreeks uit het online registratieformulier?

Succes met het opstarten!

Hallo Inge,

de laatste nieuwsbrief die ik heb ontvangen is:
Nummer 36, oktober 2007 redactie: Freek Verbakel

en daarna (16-11-07) heb ik nog iets ontvangen van Perry Senders over de contributie.

Die van april heb ik niet gehad zo te zien.

Iemand nog interesse in Nummer 1 - December 2000 ? :wink:

Groetjes,
Frank

Word de nieuwsbrief ook verzonden naar leden van de Belgische zustervereniging de vakantiefietser?