Additionally, paste this code immediately after the opening tag: geblokkeerde voorvering - Forum Wereldfietser

geblokkeerde voorvering

Dag allemaal.

Ik zit momenteel in Gilgit, Pakistan. Het is hier zonnig, ik fiets hier graag.

Alleen is mijn voorvering sinds drie dagen geblokkeerd. Heb ik minder graag, hahaha.
Ik reed over een zeer slechte grintweg over een pas van 3780m, beneden ontdekte ik dat mijn voorvering niet meer "omhoog" kwam.
Vandaag eindelijk rustdag, dus ook reparatiedag.

Wie weet hiermee raad? Ik rijd met een TREK 3900.


Feetzgreetz,


Bjorn
bjorn schreef:Dag allemaal.

Ik zit momenteel in Gilgit, Pakistan. Het is hier zonnig, ik fiets hier graag.

Alleen is mijn voorvering sinds drie dagen geblokkeerd. Heb ik minder graag, hahaha.
Ik reed over een zeer slechte grintweg over een pas van 3780m, beneden ontdekte ik dat mijn voorvering niet meer "omhoog" kwam.
Vandaag eindelijk rustdag, dus ook reparatiedag.

Wie weet hiermee raad? Ik rijd met een TREK 3900.


Feetzgreetz,


Bjorn
Ik neem aan dat er geen TREK 3900 op de voorvork staat, maar een prachtige merk en typeaanduiding van de voorvorkfabrikant. Ga daarmee gewapend Googelen

Inderdaad, er staat niet TREK 3900 op.

Moeilijk te lezen wat er wel op staat. Zal es moeten poetsen.
De TREK-site geeft me aan dat er een SR Suntour XCT V2 w/preload, 80mm op zit. Wat dat ook moge betekenen.

Ik probeer es te googelen, zal echter snel gefrustreerd geraken wat deze internetverbinding is ZEER traag. Pakistan, weet je wel.

B

bjorn schreef:Inderdaad, er staat niet TREK 3900 op.

Moeilijk te lezen wat er wel op staat. Zal es moeten poetsen.
De TREK-site geeft me aan dat er een SR Suntour XCT V2 w/preload, 80mm op zit. Wat dat ook moge betekenen.

Ik probeer es te googelen, zal echter snel gefrustreerd geraken wat deze internetverbinding is ZEER traag. Pakistan, weet je wel.

B
Op de site van Sun Tour zelf staan video manuals:
http://www.srsuntour-cycling.com/SID=si ... pe=service

Het gaat over deze voorvork:

http://www.srsuntour-cycling.com/SID=si ... &tnid=1641

Op de laatste pagina staan instruction sheets in diverse talen op pdf-formaat. Ook een exploded view op de vork!


Heb je hier wat aan?