Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Stuurtas - Forum Wereldfietser

Stuurtas

Zo kan het ook :wink:

Afbeelding

Waarom heb ik toch onmiddellijk het idee dat er in die mand een zakje aardappels ligt? Dapper wel.

In die mand kan je wonen!!

voor het eerst dat ik ook iemand zie fietsen op een giant revive..........

arnob schreef:Waarom heb ik toch onmiddellijk het idee dat er in die mand een zakje aardappels ligt? Dapper wel.
nee joh, das een picknick mand, met een koele fles milde rosé erin en verschillende rijpe kazen, vers stobrood, paar pikante salami worsten heerlijke boerenpate, en als toetje een lekker vers stuk appeltaart :lol:

De vrouw rechts zit wel heel erg laag....

ja dat is de zit van een easy bike.............erg comfortabel

wereldreis schreef:ja dat is de zit van een easy bike.............erg comfortabel
Ik weet niet wat een Easy Bike is, maar de knieën van die vrouw zitten hoger dan haar zitvlak, dat moet erg onprettig fietsen. Het kost de nodige spierkracht met de knieën in een te scherpe hoek. Het zadel zo verstellen dat de hak van je schoen de trapper in de laagste stand nauwelijks moet raken. Je benen zoveel mogelijk vertikaal. In het verkeer zie ik zoveel mensen fout fietsen: te lage zadels, met de middenvoet of hak op de trappers ipv. bal van je voet, enz. Mijn zadel zit zo hoog mogelijk, dan draaien mijn benen lekker rond met veel power als de drijfstangen op de schroefas van de Titanic!

Martin E. van Doornik schreef:Ik weet niet wat een Easy Bike is,
Deze is het, met hulpmotor!!

Afbeelding

ja, deze is het......Ik weet niet of mijn zadel goedstaat maar ik kan niet vanaf staand opstappen op een fiets. En het grote voordeel van deze is dat je kunt blijven zitten........En de hulpmotor natuurlijk..........

Het is eigenlijk iets tussen een ligfiets en een gewone fiets in.
Met een steuntje in je rug (zowel letterlijk als figuurlijk). :wink:

Afbeelding

ik heb nog nooit op een ligfiets gefietst dus dat weet ik niet....

Maar ik vind het ideaal voor mijzlf, ik kan nu weer fietsen..........

Ik heb er eens één gehad. Is best Fun om mee te fietsen. Wel even wennen omdat je andere been spieren gebruikt. 100 km op een dag gaat overigens prima en zeker zonder zadelpijn!! :roll:

Maar hoe vreemd het er ook voor ons uitziet, en hoeveel opmerkingen we er ook over kunnen maken: die mensen gáán tenminste wel! Of vinden jullie dan dat ze maar in hun auto hadden moeten blijven zitten?

Spironski schreef:Maar hoe vreemd het er ook voor ons uitziet, en hoeveel opmerkingen we er ook over kunnen maken: die mensen gáán tenminste wel!
Daar ben ik het roerend mee eens! Hoe idioot ik Nordic Walking ook vind: ik zie nu wel mensen lopen, die anders niet zo snel aan het wandelen zouden zijn gegaan. Dit geldt vooral voor oudere mensen. Aan die stokken ontlenen ze evenwicht.

Spironski schreef:Maar hoe vreemd het er ook voor ons uitziet, en hoeveel opmerkingen we er ook over kunnen maken: die mensen gáán tenminste wel! Of vinden jullie dan dat ze maar in hun auto hadden moeten blijven zitten?
Ik vond alleen die reuze mand wel komisch, verders prima wat en hoe ze het doen; geen enkel probleem mee :wink:

Ja die mand is monstrueus! Ik hoop maar dat ze ook een flesje massage-olie mee hadden om 's avonds op de camping die schouders weer een beetje soepel te krijgen! :D

Spironski schreef:Ja die mand is monstrueus! Ik hoop maar dat ze ook een flesje massage-olie mee hadden om 's avonds op de camping die schouders weer een beetje soepel te krijgen! :D
die fles zit waarschijnlijk in de stuurtas :wink:

Martin E. van Doornik schreef:Ik weet niet wat een Easy Bike is,
Ik zie dat er zelfs speelgoed van is gemaakt. Zou er ook een wereldfietsje van Playmobiel of Barbie of Actionman of wat dan ook zijn?
Afbeelding
Heeft die ene nu een helmpje op of is dat zwart haar?

Spironski schreef:Maar hoe vreemd het er ook voor ons uitziet, en hoeveel opmerkingen we er ook over kunnen maken: die mensen gáán tenminste wel! Of vinden jullie dan dat ze maar in hun auto hadden moeten blijven zitten?
Je hebt helemaal gelijk; fietsen met die handel. :lol: En als beloning voor jezelf die fles rosé soldaat maken in de zon.