Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsen van Nederland naar Nepal - Forum Wereldfietser

fietsen van Nederland naar Nepal

Name: Mare

Beste fietsers,
heeft een van jullie ervaring met het fietsen van bijvoorbeeld Nederland naar Nepal? Wat zijn de moeilijkheden die je bent tegengekomen? Hoe heb je die opgelost? Hoe zit het met Visa, geld, overnachten, diefstal e.d. En wie heeft er ervaring met het gebruiken van kloosters als overnachting?
Voor mij is dit een eerste orientatie op de mogelijke uitwerking van een ambitie.
Alvast bedankt voor de reacties.

Name: jasper

Email: j.ingram@ohra.nl

Mare,

een vriend van me en ik vertrekken op 2 april voor een fietstocht van Nederland naar Nepal en we zijn dan ook druk bezig met de voorbereidingen. We willen via europa, turkije, iran en india naar Nepal fietsen, om daar naar het mount everest basecamp te lopen. We willen via hongkong met de transsiberieexpress terug naar huis. Volgende week hebben we een afspraak met twee mensen die ook naar Nepal zijn gefietst. Indien je nuttige ideeen hebt o.i.d. of als je info wilt hebben moet je maar mailen.

groetjes Jasper
--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Hi Jasper,

We (Rob, Marike en Rena) zijn erg benieuwd wanneer je vertrokken bent. Of het dit jaar is, want in het forum staat 1970. Mocht je dit jaar vertrokken zijn (2004), dan vragen we ons af waar je nu verblijft en hoe de tocht tot nu toe is geweest.

Rob en Marike zijn op weg van Rotterdam naar China (zie www.bike2china.nl) en Rena van Amsterdam naar Zuid India. Wellicht dat we elkaar onderweg tegenkomen.

Groetjes,
Rob, Marike en Rena

Je kunt ons rechtstreeks mailen via: renaw@yahoo.com

Hoi,

Wij zijn net een half jaar terug van onze fietsvakantie.

Van Nederland zijn we naar Nepal/India gefietst en daarna van Kenia naar Z-Afrika. Op de site www.rondomdewereld.com kun je een dagelijks verslag zien van deze trip incl info over acc. / km etc.

Eventuele vragen kun je altijd even mailen!

Veel plezier, het is een mooie tocht.

Frank en Peggy
ps de trekking naar Basecamp is ook zeer de moeite waard

Ik heb jaren geleden een tocht gemaakt via Nepal naar Indonesie. Het verhaal met alle belevenissen (en veel praktische informatie) staat beschreven in de Rainbowpocket De wind door je haar, de zon op je huid, maar de tekst is ook -gratis en integraal- down te loaden van mijn site