Additionally, paste this code immediately after the opening tag: KLM, Schiphol en fietsdozen - Forum Wereldfietser

KLM, Schiphol en fietsdozen

Recent wilde ik bij de KLM-balie op Schiphol twee fietsdozen kopen (25 euro per stuk). Maar welke argumenten ik ook aanvoerde, ik kon ze niet aanschaffen omdat ik met Turkish Airlines vloog. En de bagage-afhandeling van Turkish Airlines (en ook van verschillende andere maatschappijen) wordt niet door onze Nationale Trots verzorgd.

Balen want ik had geen ander verpakkingsmateriaal meegenomen, maar de KLM-medewerkster was onverbiddelijk: "Het is uw probleem, niet het mijne".

Gelukkig worden er op Schiphol ook op andere plekken fietsdozen verkocht. Onder andere bij Martinair en Menzies (20 euro per stuk).
Hans van Lent schreef:Recent wilde ik bij de KLM-balie op Schiphol twee fietsdozen kopen (25 euro per stuk). Maar welke argumenten ik ook aanvoerde, ik kon ze niet aanschaffen omdat ik met Turkish Airlines vloog. En de bagage-afhandeling van Turkish Airlines (en ook van verschillende andere maatschappijen) wordt niet door onze Nationale Trots verzorgd.

Balen want ik had geen ander verpakkingsmateriaal meegenomen, maar de KLM-medewerkster was onverbiddelijk: "Het is uw probleem, niet het mijne".

Gelukkig worden er op Schiphol ook op andere plekken fietsdozen verkocht. Onder andere bij Martinair en Menzies (20 euro per stuk).

Mag de fiets bij Turkish Airlines niet de de VK-hoes?

Bert, de fiets mag bij Turkish Airlines vast wel in een VK hoes, maar die had ik dus niet bij me. Mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar een goede fietsdoos.

Bij het Bagagedepot in de kelder onder Vertrekhal 1 en 2 kun je ook fietsdozen krijgen. Vriendelijke heren die je voor 23 euro zo'n ding verkopen en verder nergens naar vragen.

Gijs