Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Göteborg - Noordkaap en weer terug juli/augustus 2005 - Forum Wereldfietser

Göteborg - Noordkaap en weer terug juli/augustus 2005

Ik zoek een aantal mensen (of 1?) die met mij willen fietsen van Göteborg (Zweden) naar de Noordkaap (Noorwegen) in de zomer van 2005. Liefst tussen de 20 en 25 jaar (of zoiets?) en liefst ook een beetje bij mij uit de omgeving (Ede/Veenendaal/Arnhem), zodat we voor die tijd al samen kunnen fietsen...

Geïnteresseerd? Stuur even een mailtje... k_n_u_f_f_e_l@hotmail.com

PS. Als je hier uit de omgeving komt en je wilt 's avonds of in het weekend samen fietsen, mag je natuurlijk ook mailen!
Hallo Mirjam,

Kijk eens op de site van het Touristbureau van Värmland (Zweden) http://www.varmland.org/page.html?function=index_eng voor meer informatie over deze regio.

Wie weet vind je hier nog een leuke camping of iets anders van je gading.

Alvast veel plezier toegewenst hier in het noorden.

Groetjes,
Sebastian

.

Hoi Sebastian,

Ik ben al een keer of 10 in Zweden en Noorwegen geweest, dus informatie over de streken enz daar heb ik niet meer echt nodig. Ik heb alleen nog mensen nodig die mee willen fietsen, want mijn ouders willen alleen met de auto (ook dit jaar weer, maar dan niet naar de Noordkaap, maar gewoon een rondje Scandinavië) en verder ken ik niemand die met me mee wil zo'n eind fietsen... :( Dus als je nog mensen weet (liefst dus begin 20 en in 't midden van het land?)... Stuur ze maar door ;)

(midden van 't land --> Nederland dan wel te verstaan... ;) )

Groetjes,
Mirjam (ernstig zwedofiel ;) )

Okej, okej.

Ik ken helaas niet direct iemand die met je mee kan fietsen.

Zou het ook passen met een Zweed(se?). Misschien kan ik hier voor je zoeken.

Waarom trouwens gezelschap?

/Sebastian

Zweedse luitjes vind ik ook prima hoor, alleen beetje onhandig dat je dan elkaar van te voren niet echt kunt leren kennen... Aangezien je toch bijna 2 maanden met elkaar op moet kunnen trekken... Maar als je gezellige mensen weet (liefst dus ergens tussen de 20 en 25 of zoiets) die mee willen fietsen, moeten ze me maar even mailen... k_n_u_f_f_e_l@hotmail.com

Alleen naar de Noordkaap fietsen lijkt me niet zo'n heel geschikt idee eigenlijk. Als er wat gebeurd zit je mooi in je eentje. Al helemaal als je in het wat stillere deel komt (3/4 van de tijd dus). Liever toch in ieder geval 1 ander mee, liefst met een groepje, is veel gezelliger. En ik ben niet zo'n alleen-mens. Voor een dagje is dat best leuk hoor, maar niet voor zo'n tocht...

Ik heb inmiddels 2 reacties gehad, maar er kan nog meer bij! Nog meer enthousiastelingen die graag een keer die kant op gaan???

Groetjes,
Mirjam

Oke, aanmeldingen van mannen komen al... Zijn er ook nog dames die zin hebben om mee te gaan? Ik voel me een beetje eenzaam... :wink:

k_n_u_f_f_e_l@hotmail.com

Ik ga a.s. maandag voor het eerst alleen op (fiets-)vakantie door Noorwegen trekken richting de Noordkaap.

Vanwege het veiligheidsaspect kan ik me goed voorstellen dat je samen gaat fietsen, maar alleen erop uittrekken vind ik een spannende uitdaging die ik volgende week graag aanga.

Daarbij ga ik misschien ditmaal graag alleen juist vanwege het feit dat het de afgelopen periode zo enorm druk is geweest. Het lijkt me heerlijk om eens helemaal alleen te zijn. Daarbij kom je langs de weg altijd wel mensen tegen, zelfs in het hoge noorden.

/Sebastian

Klinkt wel leuk! Ik ben 21 en woon in Amersfoort. Net mijn eerste
fietsvakantie achter de rug, en nu al een flinke lijst met do's en
dont's opgebouwd, haha :wink: Ik hou dit draadje in de gaten.
Mag een oude rot, tegen die tijd 34, ook mee?
Groet,
Marc