Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wereldkoks krijgen eindelijk kansen!! - Forum Wereldfietser

Wereldkoks krijgen eindelijk kansen!!

Wereldkoks krijgen eindelijk kansen!!

........kansen om een wereldmaal te bereiden tijdens het 10-jarig bestaan van De Wereldfietser.

Tijdens het nazomerweekend op 21/22 augustus wordt er op zaterdagavond een wereld-diner georganiseerd, waar iedereen kan smullen van gerechten van over de hele wereld.
Om dit te laten slagen zijn er veel koks en kokkinnen nodig.
Ik zoek dus koks en kokkinnen die in het buitenland niet alleen beter hebben leren fietsen, maar ook lekkerder hebben leren koken!

Kun je een bepaald gerecht uit een bepaald land tot jouw specialiteiten rekenen, leef je dan uit en laat collega fietsers meegenieten van jouw kookkunsten. Ik wil toch wel minimaal een man/vrouw of tien verzamelen wil de activiteit enigszins slagen, en ik heb er nu twee gevonden.

Als je meehelpt met het koken, dan ben je daar de hele middag mee bezig (eerst nog het menu bepalen en dan boodschappen doen enzo, en dan nog koken!) Je kunt dus niet mee fietsen maar het koken met zijn allen is minstens zo gezellig!

Als je niet wilt koken maar je hebt wel een goede benzinebrander of supergrote soep-pan die we mogen gebruiken, dan zijn we daar ook heel blij mee. Stuur me dan een mail.


Stuur een email naar: wf_johan@yahoo.com om je aan te melden.

Voor meer informatie over het weekend kijk op
http://www.wereldfietser.nl/index.php?c ... tiviteiten

Is de keuken met alle uitrusting van de Harskamperdennen niet beschikbaar?

Yes Bert, ik ga even informeren bij de camping!

johan

Beste Bert en Johan,

Voor zowel zaterdag als zondag hebben we de beschikking op de gehele keuken, de kleine zaal alswel de grote zaal.

Tot 21/22 augustus....
Marco

Hoi Johan!!!

Tijdens het weekend ben ik beschikbaar voor snijwerk e.d.
Als het lukt neem ik ook een enorme pan HARIRA mee, Marokaanse maaltijdsoep.

Tot op het weekend!!! John.