Additionally, paste this code immediately after the opening tag: tip: koop lege tubes bij de apotheek - Forum Wereldfietser

tip: koop lege tubes bij de apotheek

koop lege tubes bij de apotheek. Je kunt dan tandpasta, zonnebrand, pindakaas, weet ik veel meenemen in de hoeveelheid die je nodig hebt.
De metalen tube vul je beetje prutsen, stampen kloppen en je vouwt ze dicht en je neemt dus op een hygienische manier niet meer mee dan nodig. Handiger dan fotoroldoosjes of busjes of plasticzakjes. Ze worden steeds kleiner (als je de inhoud gebruikt) en ze gaan niet makkelijk stuk of lekken.
Bedankt voor de tip. Ik zal bij de plaatselijke apotheek hier in Karlstad (S) eens navragen of zij ook dit soort tubes hebben, want dit klonk erg intressant.

Gegroet,
Sebastian

die hebben ze vast iedere apotheek maakt zelf zalven en creme's op bv recept van een dokter en die doen ze dan terplaatse in een metalen tube. Dus daar hebben ze laden vol van liggen in elke maat die je wilt.

Zit jij in Zweden? hoe is het?

groetjes carolien

Hallo Carolien,

Koop dit soort tubes vooral alvorens eventueel af te reizen naar Zweden. Alhier zijn dit soort tubes namelijk niet milieuvriendelijk genoeg en worden daardoor niet verkocht.

Ik zal binnenkort eens kijken in een Buitensportwinkel.

Ik woon inderdaad in Zweden en het is hier... fantastisch! Neem eens een kijkje: http://www.sweden.se.

Bästa hälsningar,
Sebastian

O ja? De apotheek wilde ze je niet verkopen? poeh,

Hoe kom je zo in Zweden terecht? lekke band gekregen en het was er zo mooi dat je dacht ik plak hem niet?

Ik ga volgend jaar een kijkje nemen in zweden. "t lijkt me prachtig en rustig. Wie weet krijg ik ook wel een lekke band.

Veel plezier en succes met fietsen groetjes carolien

Bedankt voor die link

Hahaha. Nee, geen fietsvakantie en ook geen klapband.

Ik kwam hier 5 jaar geleden - in augustus 1998 - aan om te Service Management te studeren aan de Karlstad universiteit en ben toen gebleven. Ik wilde al lang weg uit Nederland maar dat het Zweden werd, is vanwege de studie geweest. Voordat ik hier naar toe kwam wist ik namelijk niet meer over Zweden dan blonde mensen, ABBA, naaldbossen, elanden, Gotenburg en Stockholm.

Voor meer achtergrond wil ik je aanraden om de volgende link eens te volgen: http://www.zweden.com/zi/wonenenwerken/svdbergen.php

Ik kan voor je vertrek volgend jaar naar Zweden hier wel wat spijkers uitstrooien. :wink:

/Sebastian