Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Nieuwe fietsroute AWOL - Zuid-Korea - Forum Wereldfietser

Nieuwe fietsroute AWOL - Zuid-Korea

Wilt u er prachtige, meer dan duizend jaar oude tempels zien? Wilt u genieten van een exotische kust met stranden, vissershavens en kleine wegen? Wilt u bergen in Korea beklimmen? Wilt u kennismaken met een exotische cultuur? Hecht u aan goede wegen, goede hotels en goed eten en een op hoog peil staande hygiëne?
Ga dan vooral fietsen in Korea.
De route begint in Seoul. Na een aantal kilometers bent u op een leuk fietspad, dat u de stad uitvoert. De route voert u over voornamelijk kleine wegen in prachtige valleien naar Gyuengju in het zuidoosten en via de kust naar het noorden, over kleine wegen. Halverwege gaat u weer landinwaarts om beeldschone valleien en een Nationaal Park te bezoeken. Via de noordelijke heuvels gaat u terug naar Seoul. De route is dus zeer afwisselend: cultuur en natuur wisselen op ideale wijze af. Een groot deel van de route gaat over vlakke of licht heuvelachtige wegen. Soms moet u natuurlijk klimmen (geen vallei zonder pas), maar we hebben het weten te beperken.
De fietsvakantie in Zuid-Korea is goed te combineren met een uitstapje naar Peking of Shanghai. Het is maar 2 uur vliegen.
Kortom, een nieuwe uitdaging voor u, die Asian Way Of Life u aanbiedt in samenwerking met Korean Air. Voor meer informatie over deze nieuwe fietsroute zie: www.awol.nl of mail naar: info@awol.nl
of bel +31(0)33-4331081.
Vanwaar deze topic, er zijn toch geen belangen?!
Awol heeft nog veel meer mooie routes , maar volgens mij moeten we dat hier niet willen melden
Er zijn al linkjes in de landen info

Hallo Dik5,

We hadden begrepen dat hier commerciele berichten konden worden geplaatst en wij willen graag onze nieuwe route extra onder de aandacht brengen. Fietsen in Zuid-Korea is echt te gek!

Groet,
AWOL
Sharon

Dit soort aankondigingen zijn inderdaad van harte welkom. Daarvoor hebben we de categorie "commercieel nieuws" speciaal aan ons forum toegevoegd.

Sander

Lekker gratis en voor niks!!!! Waar vind je dat nou nog meer??????? :?
hein schreef:Hallo Dik5,

We hadden begrepen dat hier commerciele berichten konden worden geplaatst en wij willen graag onze nieuwe route extra onder de aandacht brengen. Fietsen in Zuid-Korea is echt te gek!

Groet,
AWOL
Sharon

Ik had even gemist dat er een categorie "commerciel nieuws" bestond ..excusses
Dirk

Sorry maar ik heb wel even info gevraagd. Dus ik was wel blij met deze post. En onder Commercieel Nieuws mag dat toch ?

Hallo Dik,

Kan gebeuren, is ook een nieuwe catogorie.

Mvg,
AWOL
Sharon

fietsjunks schreef:Lekker gratis en voor niks!!!! Waar vind je dat nou nog meer??????? :?
Ja, helemaal geweldig!
Sharon
AWOL