Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te koop: Koga Miyata Worldtraveller - Forum Wereldfietser

Te koop: Koga Miyata Worldtraveller

Wegens droevige omstandigheden te koop: Gloednieuwe Koga Miyata Worldtraveller met diverse extra’s. Drie weken oud. Slechts 5 kilometer gefietst! Extra’s onder meer: Shimano Deore Push-Pull verstellers (versie 2003), luxe petfleshouder, andere zadelpen, enz. Nieuw: 1895, plus 285 aan extra’s. Totaal: 2180 euro. Nu te koop voor 1850 euro. Je voordeel: 330 euro op een gloednieuwe fiets met nog volledige garantie. Dit is de ideale 'wereldfiets' voor lange afstandsreizigers. Oversized alu-frame, met onverwoestbare stalen Tubus-voor- en achterdragers, brede (47 mm) Continental anti-lekbanden. De fiets werd gekocht door mijn zoon, die hem ophaalde, in de schuur zette en helaas niet meer het genoegen mocht smaken de fiets te berijden. Hij moet nu zo snel mogelijk opgeruimd worden! In deze omstandigheden geen telefoon! Reageer per e-mail! Foto op aanvraag.
Wat een triest verhaal, ik wens jullie veel sterkte.
Voor geinteresserden is echter de framemaat van de fiets van belang. Dit is de afstand in cm van het hart van de trapas tot de plek waar de zadelpen in het frame steekt. Dit is bij deze fiets 50, 54, 57 of 60 cm.
Zou het misschien een idee zijn om bij de fietsenmaker (of Koga) om een bepaalde mate van coulance te vragen? Nee heb je.
Sterkte, Leon

Ik was zelf ook op zoek naar een nieuwe fiets. Waarbij ik de Worldtraveller - na slechte ervaring met Koga - niet meer zo zag zitten. Dat is al eerder in dit forum aangekaart. Deze Worldtraveller had ik voor m'n zoon gekocht. Bij Snel in Utrecht. Framemaat: 57 cenetimeter.
Wat ik nu zelf ga doen weet ik nog niet. Zat te denken aan Vittorio of Snel. In ieder geval een maatfiets. Ik kan het over m'n hart verkrijgen om uitgerekend deze Koga te gaan gebruiken.

Correctie op vorige mededelingen: Ik kan het NIET over m'n hart verkrijgen... etc