Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Opgepast!!! CD Dick en Els geeft problemen!!!! - Forum Wereldfietser

Opgepast!!! CD Dick en Els geeft problemen!!!!

Op het 10 jarig bestaan weekend heb ik de CD van Dick en Els aangeschaft.
Wat een ellende...... Dat gaat tijd kosten!!!

Door de dia's en muziek raak je gauw in een fietsreissfeer, en na Marokko, Mauritanië en Senegal ben ik opgehouden, veel te aanstekelijk!
Na het bekijken van de CD wil je alleen maar fietsen, aan een gewoon leven kom je niet meer toe.

Ook bevat deze CD te veel informatie van te hoge kwaliteit. Ellendig is ook de prijs, voor 15 euro verwacht je veel minder kwaliteit en kwantiteit.
Deze CD maakt ook een flink deel van het wereldfietser landenbestand waardeloos...


Mijn advies: CD van Dick en Els niet kopen tenzij je over veel vrije tijd beschikt of één van de door hun bereisde landen wil bezoeken.


De CD van Dick en Els, het zou verboden moeten worden......



Met vriendelijke groet, john.

Ik zie het niet zo als probleem maar als een aangename vorm van ontspanning. Mooie foto's en flink veel informatie. De cd zou in de winkels te koop moeten komen.
Dick en Els, succes met jullie mooie project. Het begin is er!
Gudy

Voor de goede orde: dit is die cd-rom waar Gudy en John het hier over hebben:

Afbeelding

Tientallen verhalen, duizenden foto's en vijftig liedjes uit de verschillende landen waar we doorheen gefietst zijn. Een schat aan informatie. Deze cd-rom is geschikt voor zowel Windows, Macintosh en OSX.
Tijdens het weekend hadden we er helaas maar dertig bij ons. Die waren binnen een kwartier weg. Dus... voor al degenen die de kans gemist hebben: Wanneer je € 18,00 overmaakt op rekeningnr. 51.73.56.279 t.n.v. Stichting Klein Verzet o.v.v. 'CD Fietskoerier' dan krijg je deze zo spoedig mogelijk toegestuurd.

De cd-rom is ook te koop (voor €15,-) bij:
De Vakantiefietser, Westerstraat 216, Amsterdam
Vittorio, W.M. Dudokweg 13, Heerhugowaard
Bike4Travel, Rotterdam


Meer informatie vind je hier en ook hier.