Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Nieuwsflits 10 jaar wereldfietser - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Nieuwsflits 10 jaar wereldfietser

Tuurlijk kom ik ook al vanavond. En op veler verzoek op mijn nieuwste uitvinding... een fiets waar je niet op hoeft te trappen.

Tot straks,
Maarten

PS1: Misschien doe ik wel mee aan de offroad tocht als de boswachter even niet kijkt.
PS2: Bert & Cok, waar gaan jullie liggen snurken?

Veel plezier op het lustrum!
Het enige wat ik denk ik zal missen komend weekend tijdens mijn fietsweekendje aan Lake Huron met een fietsclub alhier, is de appeltaart! Helaas hebben wij, volgens de Canadese gewoontes, een BBQ op zaterdagavond... :)
En tegen de tijd dat jullie weekend om is, zit ik misschien nog op het strand??

groet
Anneke

Hoi allemaal,
Het weekend is geweest en het was fantastisch. Meer dan honderd Wereldfietsers kampeerden op één veld, er werd op vrijdagavond door velen voor de tent gekokkereld, er waren drie fietstochten (één snelle, een onverharde en een waarvan sommigen vonden dat hij langzaam was, maar dat was zo aangekondigd :D ), er was daarnaast op zaterdag een flinke groep die zich in het zweet heeft gewerkt om een fantastisch diner met gerechten uit bijna alle werelddelen voor iedereen op tafel te krijgen, er werd meer dan ooit bijgepraat over reisavonturen die vaak lang waren en soms iets korter dan gehoopt, er werd met mate oeverloos over fietsen en tenten gepraat, er was een vruchtbare ledenvergadering die grotendeels onnavolgbaar door de vice-voorzitter Marco werd geleid, er was een ontroerend ascheid van Dick en Els, die uitgezwaaid werden voor een reis van een jaar door Nederland (!), er was een mooi nieuw boek met de allerbeste verhalen uit het tijdschrift van de afgelopen tien jaar en waren twee avonden waarbij we gezamenlijk rondom het warme kampvuur tot in de late uurtjes van oude maar ook veel nieuwe vriendschappen genoten.
Een hoogtepunt in de geschiedenis van deze club!
Leon

Ha die Leon,
Staan al die 107 deelnemers aan het kampeerweekend op vrijdagavond 10 september ook weer op camping de Bosrand bij Eijsden te trappelen voor een schitterende herfsttoch over onbekende wegen en paden in Zuid-Limburg en Belgie? Hoeveel fietsers kunnen er op het nieuwe pontje over de Maas bij Eijsden?

Ja Leon, zo was het!

Eén van de mooiste weekends tot nu toe.
Jammergenoeg een behoorlijk aantal bekende gezichten gemist.
Aan het weer kan dit niet gelegen hebben. De regen was minimaal, op zaterdagmiddag en zondag scheen de zon.
Hopelijk wordt het 11 jarig bestaan nog beter bezocht.

Groeten, John.

Fantastisch weekend...
Zo hoort het ook.
Gudy

Lieve Allemaal,

Ons project is onderweg!
Met de aftrap, gistermorgen, van de camping zijn we begonnen aan een poging om ook de dromen van anderen te laten uitkomen.
Voor ons was het een heel roerend begin om op deze manier, omringd door zoveel vrienden, afscheid te nemen. We hopen dat we veel van jullie onderweg tegen zullen komen en ook dat we dan meer tijd kunnen delen dan in het afgelopen weekend.

Concreet gezien heeft het weekend €490,- contant opgeleverd en €230,- aan beloftes.
Wanneer we er van uitgaan dat ook die beloftes deze week verzilverd gaan worden is het natuurlijk een geweldig bedrag (zeker voor mensen zoals wij, die nog altijd in guldens denken).
Met dat bedrag staat de teller van Klein Verzet nu op ruim €9000.-

in het komende jaar kun je op de website van Klein Verzet onze avonturen voigen.
Natuurlijk plaatsen we groot nieuws ook op dit forum.

Bedankt allemaal!