Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gebruik van de Topeak Road Morph - Forum Wereldfietser

Gebruik van de Topeak Road Morph

Hoi, ik heb me net een Topeak Road Morph aangeschaft omdat deze in verschillende testen als beste uit de test kwam.

Vraagje : Hoe krijg ik de pompkop op mijn (auto) ventiel? De kop zou om te bouwen zijn voor elk type ventiel...maar echt passen doet het toch niet hoor... help?
Yannic2 schreef:Hoi, ik heb me net een Topeak Road Morph aangeschaft omdat deze in verschillende testen als beste uit de test kwam.

Vraagje : Hoe krijg ik de pompkop op mijn (auto) ventiel? De kop zou om te bouwen zijn voor elk type ventiel...maar echt passen doet het toch niet hoor... help?
Om van presta naar schraderventiel om te schakelen en VV is het gebruikelijk dat je de dop van de pompkop losschroeft en het rubbertje op de kop monteert. Soms moet je ook nog hannessen met een los plastic onderdeel
m-gineering schreef:[...] de dop van de pompkop losschroeft en het rubbertje op de kop monteert. Soms moet je ook nog hannessen met een los plastic onderdeel
Hier idem. Presta heeft meer ruimte nodig dan auto.
Dopje los, plastic huls eruit, omkeren, dopje er weer op.
m-gineering schreef: Om van presta naar schraderventiel om te schakelen .....
Presta en schrader.... weer wat geleerd!

Gr
Eric
Is dat deze Schrader? (grappig gemaakte website waar je met de muis de bladzijden kunt omslaan).
Inderdaad, was simpeler dan gedacht, wist niet dat de kop open kon/mocht...bedankt hoor