Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Een blik op de Annapurna - Forum Wereldfietser

Een blik op de Annapurna

In het voorjaar van 2008 is er een boekje van mij verschenen met als titel: Een blik op de Annapurna. Ik had een recensie exemplaar opgestuurd naar de wereldfietser, maar voordat die recensie er goed en wel in stond (najaarnummer 2008) was mijn boek uitverkocht. Echter, ondertussen was ik weer lekker fietsen terwijl er op mijn website stond dat mijn boek nog te bestellen was. Ondertussen ben ik weer thuis. Website aangepast. En waarschijnlijk ga ik nog een herdruk bestellen. Geen nood dus. Als het zover is dan hoop ik dat hier te melden.

Groeten,

Samuel.
Hallo Samuel,

Ik ben benieuwd naar jouw boek. Ik heb overigens vergeefs gezocht naar een verslag op jouw site naar de tocht naar Nepal. Of heb ik niet goed gezocht?
Het moet een geweldige tocht zijn geweest naar een verschrikkelijk mooie omgeving.
Ik ben vorig jaar n.l. als fietser een keer "vreemd" gegaan en heb een geweldig mooie wandeltrekking rond de Annapurna ondernomen.
zie: http://www.fietsvakantielinks.nl/harryo ... apurna.htm
Het verslag van mijn tocht naar Nepal staat niet meer op mijn website, maar in wat uitgebreidere vorm in mijn boekje.
Ik heb precies diezelfde trekking gedaan. De Annapurna Round Trek. Dat is zo'n beetje het mooiste wat ik ooit in mijn leven gedaan heb. Een mooiere afsluiting van die reis kon ik niet bedenken.

Samuel.
De tweede druk van mijn boekje is binnen. Vanaf vandaag is hij weer te bestellen op mijn website. Zie verdere details op www.fietsenisbestleuk.tk en klik op 'publicaties'.

Groeten,
Samuel Jobse