Additionally, paste this code immediately after the opening tag: nieuwe Pro-fotofietstas - Forum Wereldfietser

nieuwe Pro-fotofietstas

Hallo Fotofietsers

Op dit forum ben ik nieuw.
Ik wil aan jullie bekendmaken dat ik in samenwerking met Radical design een pro-fotofietstas heb ontwikkeld voor de beroepsfotograaf maar ook voor de serieuze amateur.
Hierin kan een: ProBody - 12-24mm / 17-55mm / 70-200mm / macrolens / flitser.
Daarnaast zijn er vele opbergvakken voor oa filters/ batterijen etc.

De Pro-fotofietstas kan achter aan de zijkant middels kliksysteem worden bevestigd en is van hoogwaardig en degelijk materiaal vervaardigd.
Tevens kan hij als rugzak worden gedragen.

Graag verneem ik van jullie reacties of er interesse is in deze nieuwe tas.

Verdere info kan worden aangevraagd .
Jullie kunnen me bereiken onder mail: info@bertilvanwieren.nl
mobiel: 06 438 760 69
Weet je al iets van de verwachte verkoopprijs?
Is de tas waterdicht?

Misschien heb je al een foto?
De prijs is op dit moment nog niet bekend omdat we nog in een testfase zitten.

De tas zelf is niet waterdicht maar wel zeer bestand tegen regen.
Middels een regenhoes is hij wel waterdicht.
We zijn er vanuit gegaan dat de tas moet ademen wanneer de camera vochtig is.
Vinyltassen zijn wel waterdicht, maar gevaarlijk voor cameras.

Foto's zijn in een later stadium beschikbaar en ik kan ze toesturen wanneer je mij even een mailtje zend naar info@bertilvanwieren.nl
Hoewel ik de stelling "Vinyltassen zijn wel waterdicht, maar gevaarlijk voor cameras" niet onderschrijf ben ik wel benieuwd naar de oplossing de je hebt gekozen. Kun je mij een aantal foto's opsturen van de tas?
Mijn emailadres is: post@marcomeijerink.nl

ben met name benieuwd of de tas ook een meerwaarde heeft met de andere fietstassen die je als wereldfietser bij je hebt.

Groet,
Marco
bertil schreef:Op dit forum ben ik nieuw.
Ik wil aan jullie bekendmaken dat ik in samenwerking met Radical design een pro-fotofietstas heb ontwikkeld voor de beroepsfotograaf maar ook voor de serieuze amateur.
Hierin kan een: ProBody - 12-24mm / 17-55mm / 70-200mm / macrolens / flitser.
Hallo Bertil,
Het lijkt wel of je in mijn tas hebt gespiekt, al moet is die macrolens nog kopen :wink:
Zonder gekheid: is die tas al te zien op de Fiets- en Wandelbeurs?
Groet,
Leon
Bij nader inzien heb ik nog een paar vragen want zonder foto zal het lastig worden.
Hoe groot is de tas? Welk bevestigingssysteem heeft hij? Past het echt op alle gerenommeerde dragers? Is de bevestiging sterk en handig? Wat gebeurt er als de fiets omvalt; wat raakt het eerst de grond? Werkt het wel om de tas in combinatie met een andere achtertas en voortassen te gebruiken en kun je de tas ook als lowridertas gebruiken? Hoe gaat hij open en dicht? Kan dat met één hand? Dat zou erg zijn zijn, probeer maar. Wil de tas ook achter bovenop en werkt het dan nog handig? Hoe staat de tas los op de grond als je aan het fotograferen bent of als je in de trein zit? Passen er ook andere spullen in zodat een stuurtas overbodig zou worden? Wat voor rugzaksysteem zit er aan? (wij zijn sceptisch want het hybride tassysteem van Ortlieb is geflopt).
Iemand nog meer vragen?
Leon
bertil schreef:Hallo Fotofietsers

Op dit forum ben ik nieuw.
Ik wil aan jullie bekendmaken dat ik in samenwerking met Radical design een pro-fotofietstas heb ontwikkeld.....
Dan is het dus een Radical-fotofietstas, en niet een van het huismerk van Shimano ;)