Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsen in Ghana - Forum Wereldfietser

Fietsen in Ghana

Hallo,

Ik ben op zoek naar ervaringen en tips van fietsers in Ghana die er recent geweest zijn. Wat is een mooie route in het Noorden van het land van een week of twee? Waar kan ik veilig fietsen? Welke kaart is handig? Ikzelf ga er in februari / maart naar toe, wil per dag ongeveer 60 - 70 km over onverharde, rustige wegen. Is dit reeel? (Op asfalt fiets ik 90 - 110 kilometer per dag).

Graag jullie ervaringen.

Groeten,

Rutger
www.rutgersreizen.nl

Hoi Rutger,
Niet recent maar wel ervaring (voldoende denk ik om je een beetje de "goede" richting op te sturen). Ben je dit jaar op de FietsenWandelbeurs? Praat ik je even bij als je behoefte hebt. Ik sta rond de stand van een bekend fietsenmerk (vul maar in :lol: ) of bij mijn fotoexpositie (ergens midden in de hal).
Groetjes,
Marco

Marco Meijerink schreef:Hoi Rutger,
Niet recent maar wel ervaring (voldoende denk ik om je een beetje de "goede" richting op te sturen). Ben je dit jaar op de FietsenWandelbeurs? Praat ik je even bij als je behoefte hebt. Ik sta rond de stand van een bekend fietsenmerk (vul maar in :lol: ) of bij mijn fotoexpositie (ergens midden in de hal).
Groetjes,
Marco
Marco, is dat fietsenmerk Santos?

Bij de landeninformatie op deze site staan wat verhalen van fietsers die in de laatste paar jaar in Ghana geweest zijn. Ik was er zelf 10 jaar geleden maar ik begreep ik dat er in jaren tijd nauwelijks iets veranderd is. Er zijn ongeveer twee keer zoveel mensen bijgekomen maar de wegen zijn nog precies hetzelfde. Dat kan plotseling overgaan van strak asfalt in wasbord. De verkeersdrukte schijnt ook nog wel mee te vallen. Maar ik spreek dus niet uit eigen recente ervaring.

Beste Marco,

Kom graag even langs op de Fiets en Wandelbeurs om te praten over fietsen in Ghana (en natuurlijk je mooie foto's te bekijken).

Groet,

Rutger
Wij zijn net terug uit Ghana en het was top!!
Een aanrader!
Ik kan je wel tips geven.

kijk maar op onze weblog
http://haroldenmargrieta.waarbenjij.nu/
In het Duitse blad Trekkingbike van Januari-Februari staat een zeer positief verhaal over Ghana. Ik wil het artikel wel voor je scannen en doormailen.

Groetjes,
Frank
Ehmmm...De vraag werd gesteld in dec 2007?
50er schreef:Ehmmm...De vraag werd gesteld in dec 2007?
:oops: Ai, niet gezien.

Groetjes,
Frank