Additionally, paste this code immediately after the opening tag: 50% korting bij Roseversand - Forum Wereldfietser

50% korting bij Roseversand

Bij Roseversand nu 50% korting op iets van 1800 artikelen, veel kleding schoenen en helmen. Staan best mooie aanbiedingen bij: Schwalbe Marathon supreme banden 16 eur, Tubus fly 25 eur, LX crankset 34,50.....
En geen verzendkosten.
Klinkt een beetje als liquiditeitsproblemen.
Wim
Wim schreef:Klinkt een beetje als liquiditeitsproblemen.
Wim
in ieder geval niet als een duurzaam businessmodel!
Hoi Zuiz,

Na mijn eerste poging snap ik ook waarom je om 04:30 dit bericht hebt geschreven :D - Dat is waarschijnlijk ook het enige moment dat de site van Rose niet overbelast is :? - Vannacht maar eens opnieuw proberen.

Wouter
De site heeft het er anders aardig druk mee, kan de drukte niet aan.

Update:
"
Sehr geehrter Kunde,

unser Internetauftritt ist momentan wegen Datenbankwartungsarbeiten nicht zu erreichen.

Die Arbeiten werden voraussichtlich gegen 11.30 Uhr beendet sein.


Vielen Dank für Ihr Verständnis!
"

Om half twaalf verder kijken. Waterdichte sokken lijkt me wel wat met dat weer van komende week.

Gr Hans
Klinkt een beetje als liquiditeitsproblemen.
Vooraf betalen bij bestellingen via internet? :oops:
Klinkt als zeer groot assortiment, (heel) oud spul, grote marges, en (aangezien alleen via online bestelling) weinig overhead...

Liquiditeit zal nu nog wel meevallen.
Bedankt voor de tip, de site werkt maar is zéér traag.
2 Marathon Supreme bandjes voor 32 euro totaal incl verzendkosten kon ik niet laten liggen :wink: Overigens is de korting pas zichtbaar als de artikelen in je winkelmandje liggen.