Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fiets & Wandelvakantiebeurs 2009 - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Fiets & Wandelvakantiebeurs 2009

:) Mijn complimenten voor de organisatie. Zelf vond ik het leuk een kleine bijdrage te hebben kunnen leveren. Aan belangstelling voor Azie had ik niet te klagen. Veel gestelde vragen zoals, in welke periode te gaan fietsen, hoe de wegen waren, is het bergachtig en noem maar op. Zelfs een enkele vraag of zij een reis konden boeken. Kortom voor volgend jaar ben ik weer van de partij.

Overigens de foto's zijn prachtig.

Wim
Het was voor mij nogal prijzig om er heen te gaan dus ben ik niet op de beurs geweest. Er zijn vast nog veel meer foto's op de beurs gemaakt. Willen jullie de links in dit topic zetten aub?

Groeten,
Samuel Jobse.
bombetter schreef:Er zijn vast nog veel meer foto's op de beurs gemaakt.
Ik heb inderdaad meerdere mensen met een geel of oranje Wereldfietser shirt zien rondlopen met een camera. Waar blijven die foto's?

Mocht iemand problemen hebben met het ergens plaatsen van foto's, stuur mij dan even een pb. Lossen we het wel op.
Richard B schreef:Waar blijven die foto's?
Frank van Rijn was goed op dreef:
http://www.leonpoels.nl/fotografie/frank.html
Groeten,
Leon
In alle anonimiteit hebben mijn vrouw en ik met de mensen achter de balie van de wereldfietserkraam kunnen converseren over wereldfietserszaken. Ik kan jullie zeggen dat ik zeer positief was over de vriendelijkheid en klantgerichtigheid. Chapeau! Aardige lui die wereldfietsers. helaas droeg niet iedereen een naamplaatje. Grappig vond ik wel dat ze elkaar niet allemaal kenden; ik vroeg een der leden achter de balie naar iemand die bovenaan op het lijstje aan de zijkant van één der kramen stond, doch hij zei die persoon, die zeer veel hits op dit forum heeft, niet te kennen. Kennelijk was het ook op de beurs een mondiale gebeuren. Verder kwam de beurs wel erg veel over als een foldersverzamelbeurs....die je later thuis kunt lezen. Interessant was het mijn nachbarngemeinde Emsland uit de regio Meppen, Duitsland, in Amsterdam aan te treffen.
DriesBa,

Net zo als jij het jammer vond dat niet iedereen achter de WF-kraam een naamkaartje op had, vind ik het wel jammer dat jij daar in alle anonimeit rond liep!!
Ik had de zelfde positieve ervaring.
Wel vond ik het jammer dat niet iedereen een naamkaartje je droeg, liefst met codenaam die je op de site gebruikt.
Thuis, achter je PC, probeer je altijd een inschatting te maken van degene die je via het forum al "goed kent" .Overigens verder niets dan lof. Ik overweeg volgend jaar zelf ook mee te doen, ..en ....ik ben lid geworden!
groet Dirk


DriesBa schreef:In alle anoniemiteit heben mijn vrouw en ik met de mensen achter de balie van de wereldfietserkraam kunnen converseren over wereldfietserszaken. Ik kan jullie zeggen dat ik zeer positief was over de vriendelijkheid en klantgerichtigheid. Chapeau! Aardige lui die wereldfietsers. helaas droeg niet iedereen een naamplaatje. Grappig vond ik wel dat ze elkaar niet allemaal kenden; ik vroeg een der leden achter de balie naar iemand die bovenaan op het lijstje aan de zijkant van één der kramen stond, doch hij zei die persoon, die zeer veel hits op dit forum heeft, niet te kennen. Kennelijk was het ook op de beurs een mondiale gebeuren. Verder kwam de beurs wel erg veel over als een foldersverzamelbeurs....die je later thuis kunt lezen. Interessant was het mijn nachbarngemeinde Emsland uit de regio Meppen, Duitsland, in Amsterdam aan te treffen.
is een goede.......niemand kent mij inderdaad hier als marion van de griendt maar wel als wereldreis..........



volgend jaar ga ik twee namen op mijn kaartje zetten.............
dik5 schreef:Thuis, achter je PC, probeer je altijd een inschatting te maken van degene die je via het forum al "goed kent" .Overigens verder niets dan lof. Ik overweeg volgend jaar zelf ook mee te doen, ..en ....ik ben lid geworden! groet Dirk
Op de beurs met een naamkaartje met je alias? ! :?
Tja als we dan toch beginnen....
Misschien is het wel zo handig als iedereen zijn echte naam in het forum gebruikt. Bijvoorbeeld onderaan je bericht. Vaak maak ik mee dat ik mensen in het echt ken maar hun schuilnaam weer niet weet. Maar goed iedereen zal zo zijn goede reden wel hebben om dit te doen. En een hoop mensen denken weer dat mijn naam een schuilnaam is :lol: :lol:
Je kunt je forumnaam sinds kort trouwens zelf wijzigen. Voorheen moest dat via een verzoekje maar je kunt nu net zo vaak je naam wijzigen als je maar wilt. Je berichtengeschiedenis blijft gewoon hetzelfde en in al je berichten wordt je huidige naam getoond. Uiteraard mag je je naam niet wijzigen naar een reeds in gebruik zijnde naam.
Blanche schreef:
dik5 schreef:Thuis, achter je PC, probeer je altijd een inschatting te maken van degene die je via het forum al "goed kent" .Overigens verder niets dan lof. Ik overweeg volgend jaar zelf ook mee te doen, ..en ....ik ben lid geworden! groet Dirk
Op de beurs met een naamkaartje met je alias? ! :?
Tja als we dan toch beginnen....
Misschien is het wel zo handig als iedereen zijn echte naam in het forum gebruikt. Bijvoorbeeld onderaan je bericht. Vaak maak ik mee dat ik mensen in het echt ken maar hun schuilnaam weer niet weet. Maar goed iedereen zal zo zijn goede reden wel hebben om dit te doen. En een hoop mensen denken weer dat mijn naam een schuilnaam is :lol: :lol:
Miss Blanche met Douwe Egberts!
bert sitters schreef:Miss Blanche met Douwe Egberts!
Ja Bert dat zijn goede merk eh schuil-namen,
die zetten we bij de volgende bijeenkomst op onze naamkaartjes :lol:
Misschien is dit het moment om, in ieder geval voor leden van De Wereldfietser, te besluiten op het forum je (echte) naam te gebruiken in plaats van een alias. Gasten kunnen wat mij betreft een alias gebruiken, hoewel ik een naam ook opener en eleganter zou vinden.
Ook niet verkeerd: vul je woonplaats eens in! Handig als je wilt weten welke leden er in je omgeving wonen/rondfietsen. Als ik nu door de ledenlijst blader, zie ik dat nergens meer een woonplaats vermeld staat, dat is wel eens anders geweest, hoewel ongeveer de helft van de leden ook toen vond dat die informatie beter geheim kon blijven.... :?
Zoals Vincent al aangaf: het is nu simpel om je forumnaam te wijzigen.
Wat dan wel weer handig zou zijn: geef de eerste 10, 20, berichten even aan: voorheen bekend als -alias-. Anders verschijnen er plotseling zoveel vreemdelingen hier :?

Ik heb me altijd al afgevraagd waarom op een forum als dit de anonimiteit gezocht wordt middels een alias en het weglaten van de woonplaats..... :?:
Je zou er bijna een goede (...???) reden achterzoeken... :twisted:

Kom op, wereldfietsers, laat weten wie je bent!
Dick Schuurman schreef:Misschien is dit het moment om, in ieder geval voor leden van De Wereldfietser, te besluiten op het forum je (echte) naam te gebruiken in plaats van een alias. Gasten kunnen wat mij betreft een alias gebruiken, hoewel ik een naam ook opener en eleganter zou vinden.
Ook niet verkeerd: vul je woonplaats eens in! Handig als je wilt weten welke leden er in je omgeving wonen/rondfietsen.

Kom op, wereldfietsers, laat weten wie je bent!
Voor wat betreft de "echte" naam ben ik het helemaal met Dick eens, recent ben ik ook van mijn nickname afgestapt. Het is zo veel leuker als je bij een bericht ook in gedachten een gezicht ziet van de fietser die je ooit ergens ontmoet hebt.

Voor wat betreft de woonplaats kan ik mij heel goed voorstellen dat je dat niet aan de hele wereld bekend wil maken. Wij wonen in klein dorp en als ik mijn woonplaatst bij mijn gegevens zet kan iedereen zo nagaan waar wij precies wonen en dat vindt ik toch een beetje "eng" idee. Je kunt ook de provincie of deel van het land erbij zetten.
Dat mensen hun persoonlijkheid verstoppen achter schuilnamen vind ik op zich een interessante discussie, maar we raken hier het draadje kwijt van het onderwerp. Wat van de lijn afwijken is natuurlijk leuk, maar het zijspoor moet geen hoofdspoor worden, waardoor het bedoelde hoofdspoor verder doodloopt.
Ik vind de discussie of de vereninging wel of niet moet toestaan beter op het verenigingsdeel van het forum gevoerd kan worden, of beter nog: open en bloot op de Algemene Ledenvergadering van de Wereldfietser.
Je heb gelijk Bert, ik maakte alleen van de gelegenheid, die hier geboden werd, gebruik om een schot voor de boeg te geven.
Op het verenigingsdeel dus of de Algemene Ledenvergadering, wanneer die eens op de camping hier in Toruń gehouden wordt... :wink:
bert sitters schreef:Dat mensen hun persoonlijkheid verstoppen achter schuilnamen vind ik op zich een interessante discussie, maar we raken hier het draadje kwijt van het onderwerp. Wat van de lijn afwijken is natuurlijk leuk, maar het zijspoor moet geen hoofdspoor worden, waardoor het bedoelde hoofdspoor verder doodloopt.
Ik vind de discussie of de vereninging wel of niet moet toestaan beter op het verenigingsdeel van het forum gevoerd kan worden, of beter nog: open en bloot op de Algemene Ledenvergadering van de Wereldfietser.
Ja, we zijn een beetje aan het surfen. Maar alias of echte naam heeft wel directe raakvlakken met de aangezwengelde discussie over de naambordjes tijdens de beurs
Eerkijk gezegd snap ik het nog niet helemaal.....op de beurs praat je toch met elkaar en maak je contact. Dat is toch ook de lol van het staan achter de stand van de wf? En dan is het toch bijna onmogelijk om "anoniem" achter de stand te staan?

Groet,
Marco (nee, dit is geen nickname 8) )
Typisch.... er reageren alleen nog maar mensen met een volledige naam, waar blijven de nicknames / aliassen nu.... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ik heb es geprobeerd m'n nick te veranderen.

Is volgens mij niet mogelijk.

Maar goed. Ik ben nog maar 1 keer met een 'Wereldfietser' weekend meegeweest. Dus zo erg is het nog niet.

Willem