Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Mirjam Is Geweldig Gelukkig - Forum Wereldfietser

Mirjam Is Geweldig Gelukkig

Ha!
Wat er me nu toch gebeurt is!!!
Ik stond twee weken geleden op de beurs met fietsers informeren fietsers toen een meneer me een kaartje in de handen drukte met de vraag of ik gesponsord wordt.
Toen mijn antwoord nee was zei hij dat ik hem na de beurs maar eens moest bellen...

Blijkt het gewoon de adjunct directeur van Multicycle te zijn.

Direct die maandag gebeld en nu vlieg ik morgen terug naar Indonesie met een spik splinternieuwe fiets!!!!!!!!! En niet zomaar eentje... Nee, de 'Extreme' (plaatje op http://www.multicycle.nl)

WHHAAARRGGGHHHHH!!!! Ik loop al Daaaagen door het huis te stuiteren want ik kan mijn geluk nog steeds niet geloven :-)

Nu kan ik gewoon voor altijd en altijd en altijd en altijd door blijven fietsen (nou ja, hier en daar een beetje bijbeunen onderweg, maar toch)

Ik moest het even kwijt.
Hele dikke knuffel en fietsplezier voor al!

Mirjam
Hee! 8)
Veel plezier met je nieuwe fiets!!
Maar hoe moet dat nu met je oude na al die km's trouwe dienst?

Goede vlucht!

Blanche
Hoi Mirjam,
Verrassend goede fiets. We hebben deze fiets voor een blaadje getest (helaas geen duurtest) en wat mij opviel is dat de fiets lekker snel reed. Leuk dat de man van MC jou direkt heeft aangesproken. Veel plezier ermee!!
Groet,
Marco
Gefeliciteerd. Voor iedereen is het leuk dat Multicycle een duidelijk serieuze poging doet in deze markt. Ik ga ze eens rustig beter bekijken.
Wim
Hoi Mirjam, Gefeliciteerd, zo te zien een erg mooie fiets, erg veel plezier ermee. Goed om weer eens SL dragers te zien. Laat je weten hoe hij fietst? Daar gaat het uiteindelijk om :lol:
Hallo Miriam,

gefeliciteerd een prachtig mooie fiets en veel fietskilometers
Ha Mirjam!

Super dat je je fiets hebt voor je vertrek!
Ik ben echt razend benieuwd!!!!!!!! kan je je fiets fotograferen en op de WF site gooien? Leuker dan een link.

Veel plezierige kilometers gewenst,

John (en natuurlijk ook Gudy)
hi hi grappige posting!
Vraag; Wat moet je voor MC doen?

Fijne reis verder. k blijf je blog lezen.

Groet Marieke
Geniet ervan!
gefeliciteerd!!!!!


Wow wat een gaaf cadeau..............
Dit zijn de leuke verhalen! :D

Veel plezier ermee, en een goede reis! :wink:

Robertjan
- Die dinsdag naar een zelf te betalen fietsie gaat kijken... -
Je bent inderdaad een boffert. Veel plezier en goede reis.
mw schreef:Ha!
WHHAAARRGGGHHHHH!!!! Ik loop al Daaaagen door het huis te stuiteren want ik kan mijn geluk nog steeds niet geloven :-)

Nu kan ik gewoon voor altijd en altijd en altijd en altijd door blijven fietsen (nou ja, hier en daar een beetje bijbeunen onderweg, maar toch)

Ik moest het even kwijt.
Hele dikke knuffel en fietsplezier voor al!

Mirjam
Leuke reactie op het geschenk.
Stuiteren van plezier snak ik al jaren naar.
Op de fiets zou ik dat niet uitproberen.
Gefeliciteerd en veel plezier ermee.
Leuk voor je Mirjam !!

Nu kan je makkelijk door de Great sandy desert knallen met lekker veel water zonder dat je fiets uit elkaar valt:)

Enjoy@!
Hey Mirjam,

Ik kan me voorstellen dat je hier ongelovelijk blij van wordt! Je hebt het ook verdiend! Geniet altijd erg van je prachtige foto's en leuke verhalen....en daar heb je nu nog meer tijd voor....want je bent eerder op je bestemming....(alhoewel, is dat volgens mij ook een rekbaar begrip bij jou) ...
Nevertheless....blijf zo happy met die fiets en laat ons meegenieten!!!

Leuk je nog even gezien te hebben op de beurs. Veel plezier, en een veilige reis!!

Groetjes Fokko (nog nagenietend van die knuffel).