Additionally, paste this code immediately after the opening tag: NIEUW! Fietsend drinken zonder bidon of waterzak - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

NIEUW! Fietsend drinken zonder bidon of waterzak

Jongens jongens, het klinkt hartstikke leuk allemaal hoor.., maar mijn frame is echt véél te klein voor genoeg water voor een hele dag... Hoe ga ik dat dan oplossen?!?!

Enneh... geld in het frame is volgens mij een heel veel gebruikte manier om wat geld 'achter de hand' te hebben voor als alles wordt gejat...
Gudrun schreef:
Maar heeft iemand al bedacht welke dag het volgende week woensdag is?!? 8)
Laat me raden, de dag na het indienen van de belastingaangifte?
Gudrun schreef:Maar heeft iemand al bedacht welke dag het volgende week woensdag is?!? 8)
Ja ik :P
Jammer ik kan woensdag niet, maar wel op 1 april, kan het niet verzet worden?
:D
De dag dat m'n vriendin op het vliegtuig stapt! :D :D :D
Robertjan schreef:De dag dat m'n vriendin op het vliegtuig stapt! :D :D :D
Hopelijk stapt ze erin i.p.v erop :wink:
Jammer...Ome Bert. Je 1 april mop is doorzien, hihi.
Ik hoop het ook, Michael... :wink:
50er schreef:Jammer...Ome Bert. Je 1 april mop is doorzien, hihi.
Sommige presentaties worden wel heel slecht gepland (is niet mijn keuze), uitgerekend op een ongelukkige datum, maar de maand april is echt het begin van het nieuwe fietsseizoen. Bovendien begint uitgerekend op die dag het mooie fietsweer. Mensen met twijfels moeten dat voor zichzelf weten. 50er laat jezelf ter plekke overtuigen. Ik ben woensdag aanwezig in Valkenburg aan de Geul aan de voet van de Cauberg. Ik zal zorgen voor een live gemaakte foto voor dit forum. Daarna lekker fietsen in een ontluikend lentezonnetje door het Limburgse heuvelland. Wie fietst er mee?
Woensdag is mijn moeder jarig. Wedden? :lol:
bert sitters schreef:Ik ben woensdag aanwezig in Valkenburg aan de Geul aan de voet van de Cauberg. Ik zal zorgen voor een live gemaakte foto voor dit forum. Daarna lekker fietsen in een ontluikend lentezonnetje door het Limburgse heuvelland. Wie fietst er mee?
Ik ben er morgen Bert :wink:
1 april, al bijna vier uur in de middag.
Zit Bert ergens met zijn staart tussen de achterpoten in een hoekje? :lol: :wink:
Leon
Bert komt zo... laat nu de fiets weer leeglopen....., gaat wat lastig 8)
De fiets met snaaraandrijving (van Eric) heb ik vandaag wel gezien. Maar van Bert nog niets, misschien zat er nu wijn in, daarom heb ik dit onderwerp naar een wat toepasselijker deel van her forum verplaatst. :wink:
Frank schreef:De fiets met snaaraandrijving (van Eric) heb ik vandaag wel gezien. Maar van Bert nog niets, misschien zat er nu wijn in, daarom heb ik dit onderwerp naar een wat toepasselijker deel van her forum verplaatst. :wink:
3x raden ? Kletspraat ? :P
Dick Schuurman schreef:Bert komt zo... laat nu de fiets weer leeglopen.....,
Frank schreef:misschien zat er nu wijn in,
Eén april is ruim voorbij.... misschien reageert Bert op twee april, niet te vroeg, vanwege de kater? :lol: