Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsinformatiedag zondag 5 april in de Noorderzon in Arnhem - Forum Wereldfietser

Fietsinformatiedag zondag 5 april in de Noorderzon in Arnhem

Persbericht

Op (koop-)zondag 5 april organiseert Reisboekhandel De Noorderzon (Arnhem) een 'Fietsinformatiedag'. Op die dag zullen veel mensen die fietsen als hobby hebben, of voor de aankomende zomer een fietsvakantie plannen, in de winkel komen om ideeën op te doen en informatie te verzamelen. Enkele auteurs van fietsgidsen, zoals bijvoorbeeld, Clemens Sweerman, Luc Oteman en Paul Benjaminse (van Carto-Studio) zullen aanwezig zijn en het publiek desgevraagd van informatie voorzien. Dit kan zowel route-informatie als allerlei praktische details met betrekking tot het maken van (verre) fietsreizen betreffen. Ook een aantal auteurs van fietsreisverhalen zijn gevraagd deel te nemen.

De hele winkel zal voor de gelegenheid in het teken staan van het reizen per fiets. Het omvangrijke assortiment aan fietsroutegidsen, -verhalen en -kaarten wordt uitgebreid in de schijnwerpers gezet.
Reisboekhandel de Noorderzon is gevestigd op Nieuwstad 26, een kwartiertje lopen vanaf het station. De Fietsinformatiedag duurt van 12.00 tot 17.00 uur.

Luc
Reisboekhandel De Noorderzon VOF

http://www.denoorderzon.nl

Nieuwstad 26
6811 BL Arnhem
026 3510334

Er zijn bewaakte fietsenstallingen in het centrum van Arnhem.
:D Ik ben er ook :D Tot zondag
Hoi,

Ik hoop dat jullie veel boekjes verkopen. Zelf ben ik dan toeschouwer bij de Ronde van Vlaanderen. Uiteraard zal ik zelf ook op de fiets stappen.

Rutger
auteur fietsen langs brouwerijen, www.rutgersreizen.nl