Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsmaatje voor de vakantie 2009 of 2010. - Forum Wereldfietser

Fietsmaatje voor de vakantie 2009 of 2010.

Hallo Fietser,



Graag zou ik gaan fietsen in Europa ergens, 2-3 weken nog te plannen in de maanden juni/juli of september.
Mijn ervaringen:
- Fietsroute Rivierenlanroute
- weekendje fietsen met B&B
-vlaanderen fietsroutes


Ik kampeer graag. Wat is nou fijner om na een dag fietsen je tentje op te zetten en gezellig een hapje te eten met een wijntje erbij? - ik weet het wel!
Nog open:

Nederland:

-Rondje Nerderland.
-Hanzefietsroutes.

Belgie:

-vlaanderen routes,ook leuk te fietsen. 8)

Frankrijk:
- Fietsen naar zuid Frankrijk, benjaminse fietsroutes,in Avignon met de TGV terug. De route blijkt mooi te zijn en veel autovrije wegen.Verder steden bekijken en markten bezoeken.
-Fietsen naar Loire. Kastelen tocht
_Fietsen naar groene valleien, mooie routes en niet zo heuvelig.

Reageer als je het leuk lijkt om een route te bespreken in Europa. We kunnen altijd even een avondje plannen om ideeen uit te wisselen.
Verder over mijzelf: ik ben een vrouw van 47 jaar, enthousiast een vrolijke en gezellige metgezel. lees en leer graag, ambitieus, flexible in omgang.
Bij voorkeur onmoet ik mensen van mijn eigen leeftijd,Man/Vrouw vanaf 40jaar tot 60 jaar.

Ik hoor het wel! :roll:
groetjes, Fietser

_________________
Vrouw 47 jaar, spontaan,sportief,vrolijk, enthousiast,gezellig,erg gemotiveerd.
Hoi Maatje!

Aparte naam :wink:
Ik lijk wel een papegaai 8) :lol: , want iedere keer als iemand zo'n bericht plaatst op het forum, schrijf ik....kom eens naar een weekend van de Wereldfietser. Kom je een hoop potentiële maatjes voor fietstochten tegen. De weekenden vind je onder de knop WF activiteiten.

See ya, maatje ?!!

Blanche
Gezellig kokkerellen met een wijntje erbij voor je tentje na het fietsen!
Dat maak je nu juist mee tijdens de tochten van de Wereldfietser
Sorry als ik het mis heb, maar dit berichtje lijkt heel erg op dat van Marijn_z een paar kopjes lager... Mijn excuses als dat er niks mee te maken heeft maar het viel me gewoon meteen op...

Groetjes,

An
Hoi

Je oproep spreekt mij aan. speel zelf met het idee om de route van Benjaminse in Spanje te gaan fietsen. Denk ivm het weer/temperatuur dan aan de periode van mei /juni. Lijkt je dit wat reageer dan even, dan spreken we wat af.

Wat persoonlijke info: man 46, fiets elk jaar wel een vakantietocht in europa en kampeer/overnacht het liefst op mooie plekjes.

Groet Vincent
L.S.,
Ik ben van plan begin mei vanuit NL naar zuid spanje te fietsen. Wellicht ergens onderweg (bij Spanje) afspreken. Ik ben individualistisch, gesteld op privacy, voorkeur B&B, maar neem ook tentje mee. Ook mogelijkheid los vast verband vanuit NL fietsen. Heb inmiddels met twee mensen gesproken maar data overlapten jameer genoeg niet.
Rob 57 jr.(ps. Alime)
Zat er aan te denken om in de maand juli/augustus te fietsen van Den Haag naar de de middelandse zee. ( de groene weg). Om dan terug te gaan met de bus, van af Avigon, want de trein kost een stuk duurder.

Zijn er ook mensen die weten wat een camping ongeveer kost in Frankrijk.

Is voor mij namelijk de eerste keer dat ik ga fietsen in frankrijk.
Als het niet te duur wordt, dan wil ik terug fietsen via de route van Benjaminse 'fietsen naar Barcelona".

mario
p.s ik zou het wel leuk vinden als je iemand zoekt voor een fietsreis, dat je dan wel je echte naam opgeeft.
mario schreef:Zijn er ook mensen die weten wat een camping ongeveer kost in Frankrijk.
Mario,

Prijzen op Franse campings kunnen variëren van €3 op een simpele municipal tot €25 op een luxe ****camping. Het hangt er maar vanaf wat je wilt.... (Ik kies voor rust en eenvoud, de eerste dus.) Je moet er wel mee rekening houden dat je in Frankrijk vaak betaalt per emplacement (daar kunnen wel 4 tentjes op), dus als je alleen reist/kampeert ben je relatief duur uit. Daarentegen kan je ook zoeken naar boerencampings (Camping à la Ferme), daar kies je gewoon zelf een plekje wat je leuk vindt en kan je vaak 'eten van het land ' kopen. Natuurlijk is van alles een gids te koop, maar je komt er genoeg onderweg tegen. Scheelt je een hoop gewicht aan papier. Je kunt ook in de laatste grotere plaats van die dag even naar de VVV (l'Office du Tourisme of Syndicat d'Initiatve) gaan, die geven vaak hele mooie kaartjes uit met alle campings van de streek.
Fijne vakantie!
alime schreef:L.S.,
Ik ben van plan begin mei vanuit NL naar zuid spanje te fietsen. Wellicht ergens onderweg (bij Spanje) afspreken. Ik ben individualistisch, gesteld op privacy, voorkeur B&B, maar neem ook tentje mee. Ook mogelijkheid los vast verband vanuit NL fietsen. Heb inmiddels met twee mensen gesproken maar data overlapten jameer genoeg niet.
Rob 57 jr.(ps. Alime)
Rob,

Wanneer plan je precies in (Noord) Spanje te zijn? En fiets je ook weer terug? Ik weet nog niet precies wat ik wil (zie mijn oproepje) maar wel wanneer ik vrij heb (half juli-half aug).
:lol:
Blanche schreef:Hoi Maatje!

Aparte naam :wink:
Ik lijk wel een papegaai 8) :lol: , want iedere keer als iemand zo'n bericht plaatst op het forum, schrijf ik....kom eens naar een weekend van de Wereldfietser. Kom je een hoop potentiële maatjes voor fietstochten tegen. De weekenden vind je onder de knop WF activiteiten.

See ya, maatje ?!!

Blanche
Ja, maar wat als je nu net pas lid bent en/of die weekends al plannen hebt? Dan is zo'n forum toch een uitkomst? :wink:
:lol:
maatje schreef:Hallo Fietser,



Graag zou ik gaan fietsen in Europa ergens, 2-3 weken nog te plannen in de maanden juni/juli of september.
Mijn ervaringen:
- Fietsroute Rivierenlanroute
- weekendje fietsen met B&B
-vlaanderen fietsroutes


Ik kampeer graag. Wat is nou fijner om na een dag fietsen je tentje op te zetten en gezellig een hapje te eten met een wijntje erbij? - ik weet het wel!
Nog open:

Nederland:

-Rondje Nerderland.
-Hanzefietsroutes.

Belgie:

-vlaanderen routes,ook leuk te fietsen. 8)

Frankrijk:
- Fietsen naar zuid Frankrijk, benjaminse fietsroutes,in Avignon met de TGV terug. De route blijkt mooi te zijn en veel autovrije wegen.Verder steden bekijken en markten bezoeken.
-Fietsen naar Loire. Kastelen tocht
_Fietsen naar groene valleien, mooie routes en niet zo heuvelig.

Reageer als je het leuk lijkt om een route te bespreken in Europa. We kunnen altijd even een avondje plannen om ideeen uit te wisselen.
Verder over mijzelf: ik ben een vrouw van 47 jaar, enthousiast een vrolijke en gezellige metgezel. lees en leer graag, ambitieus, flexible in omgang.
Bij voorkeur onmoet ik mensen van mijn eigen leeftijd,Man/Vrouw vanaf 40jaar tot 60 jaar.

Ik hoor het wel! :roll:
groetjes, Fietser


Hallo,
Ben jij die Didi die steeds onder een andere naam hier verschijnt?
Rob
_________________
Vrouw 47 jaar, spontaan,sportief,vrolijk, enthousiast,gezellig,erg gemotiveerd.
Hallo
Ik vertrek binnen 2 weken naar Genua en daarna naar Malta.
Weet nog niet of ik via Zwitserland ga (benjamins naar Rome) of (benjamins naar de riviera (Bazel riviera) Of via de groene weg deel 2 en vervolgens lang de kust naar Genua.
Het is ook mogenlijk om via de Gorges du Verdon naar Vence en vervolgens naar Nice te fietsen.
Dus als iemand mee wil fietsen laat me weten !
Ik heb deze routes al een keer gedaan .
via gorges du verdon is geweldig maar misschien is het daar nog te vroeg voor ?

Gerrit
Zeg maatje, sinds 4 maart zijn er diverse reacties gepost, maar jij reageert zelf niet meer?
jim
alime schreef:
maatje schreef:Hallo Fietser,



Graag zou ik gaan fietsen in Europa ergens, 2-3 weken nog te plannen in de maanden juni/juli of september.
Mijn ervaringen:
- Fietsroute Rivierenlanroute
- weekendje fietsen met B&B
-vlaanderen fietsroutes


Ik kampeer graag. Wat is nou fijner om na een dag fietsen je tentje op te zetten en gezellig een hapje te eten met een wijntje erbij? - ik weet het wel!
Nog open:

Nederland:

-Rondje Nerderland.
-Hanzefietsroutes.

Belgie:

-vlaanderen routes,ook leuk te fietsen. 8)

Frankrijk:
- Fietsen naar zuid Frankrijk, benjaminse fietsroutes,in Avignon met de TGV terug. De route blijkt mooi te zijn en veel autovrije wegen.Verder steden bekijken en markten bezoeken.
-Fietsen naar Loire. Kastelen tocht
_Fietsen naar groene valleien, mooie routes en niet zo heuvelig.

Reageer als je het leuk lijkt om een route te bespreken in Europa. We kunnen altijd even een avondje plannen om ideeen uit te wisselen.
Verder over mijzelf: ik ben een vrouw van 47 jaar, enthousiast een vrolijke en gezellige metgezel. lees en leer graag, ambitieus, flexible in omgang.
Bij voorkeur onmoet ik mensen van mijn eigen leeftijd,Man/Vrouw vanaf 40jaar tot 60 jaar.

Ik hoor het wel! :roll:
groetjes, Fietser


_________________
Vrouw 47 jaar, spontaan,sportief,vrolijk, enthousiast,gezellig,erg gemotiveerd.
Hallo,
Ben jij die Didi die steeds onder een andere naam hier verschijnt?
Rob
Beste lezers v/m,

Nog één keer, om alle onduidelijkheid weg te nemen, mijn onderstaande oproep. Dat weekeinde, waar blanche het over heeft, kan niet voor mij.
-------
" Ik ben van plan begin mei vanuit NL naar zuid spanje te fietsen. Wellicht ergens onderweg (bij Spanje) afspreken. Ik ben individualistisch, gesteld op privacy, voorkeur B&B, maar neem ook tentje mee. Ook mogelijkheid los vast verband vanuit NL fietsen. Heb inmiddels met twee mensen gesproken maar data overlapten jammer genoeg niet.
Rob 57 jr.(ps. Alime) "
-------
Best Maatje,
Ik ben een vrouw van 52 jr. Getrouwd,
Beiden zijn wij fietsers, maar mijn man houd meer van tochten op de racefiets.Gaan in okt. a.s. wel samen fietsen in China.
Wil in 2010 wel enkele weekenden fietsen met iemand,
Doe ik tot nu toe alleen.
Dit jaar is vol.
Groetjes Francis
jimvdberg schreef:Zeg maatje, sinds 4 maart zijn er diverse reacties gepost, maar jij reageert zelf niet meer?
jim
Francis, verwacht niet te veel van Maatje.....
Hoi,

Tuurlijk ben ik er nog. :( :lol:

Maatje
Hallo Maatje,

Ik heb even je profiel bekeken en zag dat je geen woonplaats hebt. Dat is triest, geen woonplaats, geen dak boven je hoofd. Ik wens je sterkte in deze moeilijke toestand.

fietsbob (woont in Leiden)
Dit bericht ontving ik van Margreet/Maatje:
margreet schreef:HALLO,
Ik reageer niet iedereen,omdat ik aan het kijken ben of er iemand hier dichtbij in de buurt woont.
Maar heb al iemand gevonden, vandaar!
Gr maatje
Q.E.D.
:lol: