Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Algemene Ledenvergadering Vergadering - Forum Wereldfietser

Algemene Ledenvergadering Vergadering

Ik kan niet naar de komende ALV van 10 mei komen. Ik ben dan namelijk aan het fietsen. Ja, inderdaad in Zuid Afrika.
Toch wil ik graag mijn zegje doen als lid van de vereniging. Ik ben erg voor openheid. Hoewel ik lid ben, kan ik niet zien welke voorstellen het bestuur doet om (gedeelten van) dit forum af te sluiten voor niet-leden? Indien het bestuur dergelijke voorstellen doet wil ik daar tegenstemmen. Wie wil dat namens mij doen?
Verder wil ik een motie indienen, waarin het bestuur gevraagd wordt alle verenigingsinformatie (vergaderstukken, bestuursnotulen, alv-notulen etc.) openbaar toegankelijk te maken. We hebben toch niks te verbergen? Wie wil zo'n motie namens mij indienen?

Gerd
GerdC schreef:Verder wil ik een motie indienen, waarin het bestuur gevraagd wordt alle verenigingsinformatie (vergaderstukken, bestuursnotulen, alv-notulen etc.) openbaar toegankelijk te maken. We hebben toch niks te verbergen? Gerd
{ervaring bij de overheid}Dat zou de ideale manier zijn om te regelen dat de echt belangrijke beslissingen voortaan op andere manieren genomen worden.{/ervaring bij de overheid}
GerdC schreef:Hoewel ik lid ben, kan ik niet zien welke voorstellen het bestuur doet om (gedeelten van) dit forum af te sluiten voor niet-leden?
Beste Gerd,

Maak je geen zorgen. We zullen onze voorstellen ruim voor de ALV publiceren op het ledengedeelte van dit forum.

Sander